MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?

TOTAL :   RM 0.00

MyMurah.com

PRODUCTS

  Advan Crazy Pro

  Babaka

  Baby Stroller

  BugsLock

  Catuaba

  Charcoal Deluxe

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  Gambir Emas

  Himax5

  HipSeat Carrier

  i-Drop

  IZeara BodySerum

  Jamu Zuriat

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  Moeder

  myboTsu

  myVCO

  ObeWrap

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Master

  Rambut Gugur

  VCO Tropika

  WaterWax Spray

  Zerobodys


CART

Shopping Cart Is Empty

  Go to Shopping Cart


SEARCH


FB MyMurah.com

 

Catuaba Power  

Catuaba    Catuaba Power
    RM 100.00/kotak            
     





Kenapa CATUABA ?



Inginkah
anda mendayung tanpa henti dan memiliki senjata yang cukup keras dan
tahan lama untuk memberikan kepuasan kepada isteri tercinta?



Jangan hampakan isteri.


Formulated in USA..Kandungan 100% ramuan bahan asli dan tiada kesan sampingan

Catuaba
Nourishing Essence adalah ubat herba asli yang pekat dan mujarab yang
dapat membantu golongan lelaki dewasa yang berdepan dengan pelbagai
masalah kesihatan dalaman dan luaran dengan memberi kesan yang optimum
sekaligus mengembalikan tenaga kelakian.


Sesuai untuk kencing manis, jantung, darah tinggi, prostat, kerap kencing malam, kencing tak lawas,lemah tenaga batin, mati pucuk dan sebagainya
Untuk kegunaan lelaki dan perempuan

Kelebihan selepas pengambilan CATUABA (nourishing essence)
1.    Membantu kaum lelaki mempunyai keupayaan sex yang kuat dengan memiliki saiz zakar yang besar dan panjang;
2.    Menggalakkan Pembesaran yang sekali ganda pada organ sex lelaki;
3.    Menjadikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga;
4.    Merawat mati pucuk(ED), ejakulasi pramatang(PE) dan difungsi sexual lelaki;
5.    Mengimbangi tubuh hormone tubuh manusia dan menggalakka rembesan hormone lelaki (testosterone);
6.    Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular;
7.    Merawat  Hiperplasia Protatik Benigna(BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam;
8.    Meningkatkan system imunisasi badan;
9.    Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan;
10.    Menguatkan daya ingatan walaupun telah berusia lanjut.


Tahukah anda..selain untuk kesihatan batin lelaki, catuaba juga adalah berfungsi untuk mejaga kesihatan badan seperti :-

1. darah tinggi
2. kencing manis
3. kerap buang air kecil pada waktu malam
4. buah pinggang
5. jantung
6. mencuci darah
7. melancarkan peredaran darah
8. memberi tenaga
9. menguatkan daya ingatan
10. anti stress
11. merawat isomia
12. merawat mati pucuk
13. meningkatkan kesuburan lelaki
14. memberi saiz alat kelamin lelaki
15. proses persetubuhan lebih lama


Cara makan :
1. Usia 50 ke atas - SATU paket setiap 2 hari
2. Usia 50 ke bawah - SATU paket setiap 3 hari
3. Waktu dicadangkan makan: 8-9 malam atau 2 jam sebelum 'game'
4. Buka dan tuang satu paket Catuaba ke bawah lidah dan kemam selama 20-30 saat dan kemudian telan. Minum sedikit air kosong.


*Fungsi Penyegaran Fisiologi Yang Semulajadi


Catuaba bark boleh menyegarkan dan membaiki fungsi
fisiologi lelaki dalam lingkungan umur pertengahan. Ia juga boleh mencegah
pelbagai penyakit kemerosotan fungsi yang mudah berlaku semasa menopause lelaki
selain memulihkan kecergasan kepada tempoh muda.



*Menggalakkan Penyembuhan

Kulit pokok Catuaba boleh mencegah individu-individu daripada rasa gelisah dan
membantu mengatasi kealpaan dan demensia. Orang yang mengambil herba ini telah
mengatakan bahawa mereka berasa lebih tenang dan bertenaga. Catuaba juga
bertindak sebagai perangsang sistem saraf dan membantu ke atas kemurungan.
Herba ini dapat melegakan kesakitan saraf serta membantu ke atas insomnia.



*Tidak Toksik

Faedah-faedah yang lain ialah sifat kulit pokok Catuaba yang tidak toksik
seperti minyak aromatik, tanin dan alkaloid. Catuaba tidak membawa kesan
sampingan kerana unsur-unsurnya yang bukan toksik.



*Sebatian Anti-Bakteria

Para penyelidik di Jepun mendapati bahawa kulit pokok Catuaba mengandungi
sebatian anti-bakteria. Dalam kajian mereka, tikus telah disuntik dos E.Coli
yang tinggi sekali dengan Catuaba. Catuaba dibuktikan telah melindungi tikus
dari jangkitan bakteria.



*Sebatian Antiviral

Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi
sebatian antiviral.



Bahan utama



Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim
berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren. Dalam catatan
sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan
sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan. Puak India Tupi Amazon
mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan
keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk. Catuaba juga boleh
merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang
lemah.









"Soalan & Jawapan"

1. Betul ke original?


Ya, original. Kami dah jual sejak 2012. Kami, AkuSphinx Resources antara pengedar terawal jual catuaba original.



2. Ada berapa sachet?


9 sachet. 1 sachet sekali guna hingga 3 hari. Selepas hari ke 3 baru ambik sachet ke-2.



3. Macam mana cara guna?


Hanya letak bawah lidah. 2, 3 saat cair. Rasa serbuk manis epal.


bawah lidah

4. Kenapa letak bawah lidah?


Bawah lidah ada saraf terus ke jantung. Tambahan - baik untuk oksigen
ke jantung. Kalau letak atas lidah rasa sedikit kelat @ tak ada apa2
kelebihan. Biasa je...



5. Waktu bila sesuai makan?


Jawapan: Waktu pagi - untuk elak mengantuk tengah hari sesuai kerja di pejabat. Kalau malam takut tak leh tidor jer..



6. Sebelum makan @ selepas makan sesuai?


Jawapan: Selepas makan, sebab catuaba ini guna banyak tenaga. Kalau
sebelum makan takut lupa makan hingga anda rasa penat.. mungkin boleh
muntah. Pastikan anda cukup makan!



7. Ada kesan sampingan ke?


Tak ada untuk jangka masa panjang. Untuk jangka pendek bergantung
kepada penyakit. Jika mana2 bahagian tubuh ada rasa sakit, di situ ada
penyakit. Macam ubat ini boleh kesan penyakit. Itu adalah proses
pemulihan. Selalunya 3 sachet. Jika seseorang itu biasa makan
supplement, tak akan rasa apa2.



8. Ada pantang larang?


Jawapan: Jangan isap rokok, minum tea, kopi & nescafe. Catuaba
boleh, tapi dalam produk ini ada supplement seperti biji labu yang boleh
jadi neutral. Air kelapa pun tak boleh sebab Raja Penawar Ubat.



9. Bila boleh nampak kesan?


Kesan paling cepat 2 jam. Selalunya 4 jam.



10. Boleh besar & panjang anu ke?


Boleh. Anda akan nampak perubahan besar dalam masa sebulan.



11. Boleh keras anu ke?


Boleh. Anda akan nampak perubahan keras dalam masa 2 bulan.



12. Boleh kekal panjang & besar ke?


Boleh. Anda akan nampak perubahan besar selepas 3 bulan.



13. Ada jaminan kekal keras ke?


Bergantung pada badan seseorang. Ada yang cepat ada yang lambat. Ada
yang bila makan je jadi, bila tak makan tak jadi. Ada yang tak jadi.
Kita hanya boleh usaha! Selama 3 tahun 99% orang kata jadi.



14. Pokok catuaba macam mana rupa bentuk?


Pokok Catuaba

15. Contoh sachet original & tiruan?


Sachet Catuaba Original & Tiruan

- Gambar atas Original - saiz lebih slim, gambar tersusun, warna coklat muda

- Gambar bawah Tiruan - saiz nampak gemuk, gambar senget, warna coklat tua



16. Contoh serbuk original & tiruan?


Serbuk Catuaba Original & Tiruan

- Gambar atas Original - warna hijau tua, bentuk serbuk kasar, bau manis

- Gambar bawah Tiruan - warna hijau muda, bentuk tepung halus, bau masam



17. Perempuan boleh makan ke?


Jawapan: Boleh. Semua kelebihan dapat, kecuali kuat lelaki. Funsi
utama adalah memberi tenaga MAKSIMUM untuk perempuan layu. Boleh
mencegah penyakit selepas monopaus.



18. Macam mana nak jimat?


Hanya guna separuh. Separuh lagi simpan ikat kemas pakai getah. Boleh bagi suami separuh & isteri separuh.



Fenomena baru di Malaysia!! Herba Catuaba utk Lelaki PALING LARIS Di Pasaran!
DIAKUI RAMAI LELAKI SEBAGAI PENYELAMAT RUMAHTANGGA!

NAFKAH BATIN ADALAH WAJIB BAGI SEMUA LELAKI YANG SUDAH BERUMAHTANGGA.
ANDA BERDOSA JIKA TIDAK BERUSAHA UNTUK MELAKSANAKANNYA.

Selamat dan berkesan.
Bersedia untuk bertahan lebih lama, seks yang lebih menyeronokkan.

Jadi..Apa tunggu lagi!! Dapatkan PROMOSI DISKAUN BERBALOI2!!!


Pesan sekarang & dapatkan FREE GIFT

 

Untuk maklumat lanjut boleh terus hubungi saya :

'CTB' +6013-9512445

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 kotak RM 0.00 RM 100.00 FREE 1 biji Catuaba candy for 1 kotak
2 kotak RM 20.00 RM 180.00 FREE 2 biji Catuaba candy for 2 kotak

RM 100.00/kotak

  
  



1 kotak = RM 100.00


2 kotak = RM 180.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp CATUABA ke +6013-9512445

 

More Information  

Catuaba    Catuaba Power
•  Apa itu Catuaba ?
•  Bahan-Bahan dalam Catuaba
•  Cara Menggunakan Catuaba
•  Kandungan dalam Catuaba
•  15 Kelebihan Catuaba
•  Kesan-Kesan Pemulihan
•  Soalan-soalan Lazim

      

 

Catuaba Power - Photos  

Catuaba    Catuaba Power

      


 

Testimoni/Feedback 

Catuaba    Catuaba Power

Catuaba_Catuaba_24.png

sering 'ajak'

Catuaba_Catuaba_23.png

Enegetic

Catuaba_Catuaba_22.jpg

semua berubah

Catuaba_Catuaba_21.jpg

telebih sihat

Catuaba_Catuaba_20.jpg

semuanya POWER

Catuaba_Catuaba_19.jpg

menakjubkan

Catuaba_Catuaba_18.png

1 minggu 5 kali

Catuaba_Catuaba_17.jpg

2 round

Catuaba_Catuaba_16.jpg

Power & bertenaga

Catuaba_Catuaba_14.jpg

semua bagus

Catuaba_Catuaba_13.jpg

keras semacam

Catuaba_Catuaba_12.jpg

Sejarah Baru

Catuaba_Catuaba_11.jpg

dah MARAH

Catuaba_Catuaba_10.jpg

Power & lebih liar

Catuaba_Catuaba_9.png

Bagus

Catuaba_Catuaba_8.jpg

Kuat & Power

Catuaba_Catuaba_7.jpg

boleh jalan

Catuaba_Catuaba_6.jpg

Mantap & Hebat

Catuaba_Catuaba_5.jpg

betul2 POWER

Catuaba_Catuaba_4.jpg

Keras mcm besi

Catuaba_Catuaba_3.jpg

Lelaki POWER

Catuaba_Catuaba_2.jpg

ada POWER

Catuaba_Catuaba_1.jpg

terus deman


Catuaba    Catuaba Power

  



1 kotak = RM 100.00


2 kotak = RM 180.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp CATUABA ke +6013-9512445


 

Like, Share, Follow & Comments on Facebook 



MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com