MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?

TOTAL :   RM 0.00

MyMurah.com

PRODUCTS

  Advan Crazy Pro

  Babaka

  Baby Stroller

  BugsLock

  Catuaba

  Charcoal Deluxe

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  Gambir Emas

  Himax5

  HipSeat Carrier

  i-Drop

  IZeara BodySerum

  Jamu Zuriat

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  Moeder

  myboTsu

  myVCO

  ObeWrap

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Master

  Rambut Gugur

  VCO Tropika

  WaterWax Spray

  Zerobodys


CART

Shopping Cart Is Empty

  Go to Shopping Cart


SEARCH


FB MyMurah.com

 

Minyak Lintah Gunung Belacak (MLGB) - 90% pati asli  

M.Lintah Belacak    Minyak Lintah Gunung Belacak (MLGB) - 90% pati asli
    RM 70.00/botol                






Abang Perkasa, Bini Bahagia..Tambah kuasa kelakian...




LEMAH DI BAWAH ? Kecewa!!! sebabbbb...

Selalu kena komplen tak power ?
Malu 'game' cepat ?
Dah tak power lagi ?
Bengkok ?
Tak naik keras mencanak ?
Saiz Kecil
Pancutt Awal
Kurang Keyakinan Diri
Risau Nak Bersama Isteri


Jangan malu-malu. Ramai sebenarnya ada problem macam tu, tapi jangan sampai menjejaskan malam anda.




BERITA BAIK ! Jom rancakkan balik malam kita.



Dapatkan Formula Terbaru kami MINYAK LINTAH GUNUNG BELACAK (MLGB). Betul-Betul POWER !









MINYAK LINTAH GUNUNG BELACAK (MLGB) - 90% pati asli





Rahsia bagaimana menjadikan setiap 'malam' adalah "malam pertama" anda....



Anda nak tahu apa rahsianya ?





Kelebihan MLGB :



1. Membantu meningkatkan prestasi permainan.



2. Membantu menigkatkan masa permainan.



3. Membantu meningkatkan aksi permainan.



4. Membantu meningkatkan deria rasa.



5. membantu membuatkan isteri menggeletaarrrrr.





KHASIAT MINYAK LINTAH GUNUNG BELACAK ADALAH SEPERTI:



✔ Mendayung laju lebih lama dari dayungan sekarang

✔ Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.

✔ Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.

✔ Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

✔ Meningkatkan ketahanan zakar

✔ Mengelakkan pancutan awal

✔ Melancarkan aliran darah zakar

✔ Membetulkan urat zakar

✔ Memberi badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga

✔ Menggalakan peredaran darah,mencegah penyakit kardiovaskular

✔ Mengurangkan kolesterol darah

✔ Meningkatkan fungsi hati,buah pinggang dan paru-paru

✔ Mengurangkan kekerapan membuang air kecil pada waktu malam.

✔ Meningkatkan taraf kehidupan hubungan intim

✔ Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan

✔ Membantu mengurangkan tekanan kehidupan

✔ Meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan

✔ Meningkatkan peratusan kesuburan

✔ Meningkatakn imuniti badan

✔ Mengaktifkan kadar metabolisme













Apakah Rahsia MINYAK LINTAH:




Minyak Lintah Belacak diketahui umum untuk membesarkan zakar, menegangkan zakar dan zakar tahan lebih lama ketika bertarung.



MINYAK lintah amat terkenal dalam perubatan alternatif khususnya untuk merawat permasalahan seksual yang sering dialami oleh lelaki. Ia dipercayai boleh menjadikan saiz zakar bertambah besar dan panjang.



Minyak lintah juga dipakai untuk mengurut badan pesakit yang mengidap penyakit kronis maupun akut.



Ramai dikalangan orang-orang ASEAN seperti Malaysia, Indonesia, Singapure, Brunei, dll. yang tak puashati dengan ukuran zakar mereka kerana kecil serta pendek, lemah

dan tidak tahan lama untuk beraksi diranjang bersama isteri. Mereka mencuba pelbagai kaedah bagi mengatasi masalah ini.




Minyak Campuran Lintah Gunung dan Belacak rumusan hampir 100% dari estrak pati Lintah Gunung dicampur dengan Pati Belacak Pekat dan lebih sensasi! Fungsi utama adalah membesarkan saiz zakar dan memberi ketahanan yang lama sewaktu bersama pasangan.

  • Tanpa bahan terlarang ect(drugs,chemical).
  • Penggunaan luaran sahaja.
  • Tidak menggangu sistem badan.



  • Sepenuhnya natural (Homoeopathy)





Selesa, Santai, Tidak kebas, Tidak Panas, Tidak Berbau kuat, Bebas kesan Sampingan (luaran mahupun dalaman)














Kandungan Minyak Lintah Gunung Belacak



Lintah

Ekstrak lintah mengandungi hirudin. Hirudin membantu menghalang pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah. Hirudin juga mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit dan kejang otot serta sengal-sengal badan.




Ikan Belacak


Ikan Belacak atau bahasa sainstifiknya Periophtalmodon Schiosseri adalah intipati sejenis ikan yang dikenali sebagai 'giant mudskipper' yang asalnya terdapat di kawasan Asia Tenggara dan di persisiran pantai Lautan Hindi dan Pasifik. Ianya dapat meningkatkan peredaran darah dan menambahkan keinginan seksual. Protin dan extrak lemak ikan belacak, asid-amino alanine, mustahak dalam pemerosesan pyruvate untuk putaran tenaga sirat ATP (Adenosine Triphosphate) otot alat kelamin lelaki.




Halia


Halia telah diketahui membantu membuang angin, menguatkan tenaga batin dan menambah air mani.




Ubi Jaga


Dikenali sebagai bahan perangsang seks buat lelaki. Ubi jaga juga dipercayai mampu mencegah penyakit kelamin seperti siflis.




Buah Keras


Minyak buah keras digunakan untuk merawat sakit-sakit sendi.





Lada Hitam


Lada Hitam(piper Nigram) mengandungi bahan yang membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta sebagai pembekal nutrisi untuk kesihatan badan.






Cara urutan yang betul















'MLGB' +6013-9512445

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 70.00 for 1 botol
2 botol RM 20.00 RM 120.00 for 2 botol

RM 70.00/botol

  



1 botol = RM 70.00


2 botol = RM 120.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp MLGB ke +6013-9512445

 

Testimoni/Feedback 

M.Lintah Belacak    Minyak Lintah Gunung Belacak (MLGB) - 90% pati asli

M.Lintah Belacak_Screenshot_20170802_170133.png

Ada perubahan..

M.Lintah Belacak_mlgb7.jpg

penat hayun

M.Lintah Belacak_mlgb6.jpg

urat2 timbul

M.Lintah Belacak_mlgb5.jpg

semakin kembang

M.Lintah Belacak_mlgb4.jpg

ada power

M.Lintah Belacak_14938322_1820923321456014_7738114277927103160_n.jpg

org rumah lain mcm

M.Lintah Belacak_14915214_1820923294789350_1338861775421307136_n.jpg

wife nak tolak

M.Lintah Belacak_14732254_119775481829658_1927271883997493753_n.jpg

Gilo molek

M.Lintah Belacak_14708118_119775231829683_1633785989128150522_n.jpg

wife surrender

M.Lintah Belacak_14705677_119775265163013_5909257237299136557_n.jpg

Sampai lembik wife

M.Lintah Belacak_14695531_119775448496328_835890948894165942_n.jpg

isteri suka sgt

M.Lintah Belacak_14633061_1820923278122685_8157155597410881483_n.jpg

Rasa lain

M.Lintah Belacak_14606455_119775521829654_5968025955398380754_n.jpg

puas hati

M.Lintah Belacak_14484741_1290119421021730_3540839417281871619_n.jpg

Memang padu

M.Lintah Belacak_14479677_119775321829674_8557291575281146749_n.jpg

panje, keras, tahan lama

M.Lintah Belacak_14355737_1287545054612500_6947089805198925386_n.jpg

Siang pun on

M.Lintah Belacak_10940456_860000060729991_57.jpg

Terpacak

M.Lintah Belacak_10858378_837544996308831_31.jpg

1cm setengah

M.Lintah Belacak_10690121_858574247539239_36.jpg

mmg terbaik

M.Lintah Belacak_10422580_858981247498539_31.jpg

mmg tahan lama

M.Lintah Belacak_10392519_754979971205731_67.jpg

Sihat, tegang dan berisi

M.Lintah Belacak_10375002_758840750819653_29.jpg

Sampai lembik

M.Lintah Belacak_10365840_754979631205765_47.jpg

Memang puas hati

M.Lintah Belacak_1920244_758840997486295_569.jpg

Nampak perbezaannya

M.Lintah Belacak_1469944_857227621007235_820.jpg

Mmg A

M.Lintah Belacak_14327_837545266308804_82566.jpg

Berurat keras


M.Lintah Belacak    Minyak Lintah Gunung Belacak (MLGB) - 90% pati asli

  



1 botol = RM 70.00


2 botol = RM 120.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp MLGB ke +6013-9512445

MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com