MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?
 
MyMurah.com

PRODUCTS

  Babaka

  Baby Carrier

  Blackhead Cleaner

  Breast Pump

  BugsLock

  Catuaba

  Charcoal Deluxe

  Dherkays

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  Gambir Emas

  Habbatus Sauda

  Himax5

  i-Drop

  Jamu Zuriat

  Joint Care

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  MLTGA Oil Plus

  Moeder

  myVCO

  Nasal Aspirator

  ObeWrap

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Expert

  Polish Master

  Rambut Gugur

  Saw Palmetto Plus

  Sinus Care

  Susu Zuriat

  Thermos Bottle

  Trigoal EyeCare

  UbiJaga

  VCO Tropika

  WAK KILAT

  Zerobodys


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
replica watches


FB MyMurah.com

 

3 in 1 Habbatus Sauda Elaaj Asy-syifa' (Minyak Zaitun + Habbatus Sauda + Propolis Lebah)  

Habbatus Sauda    3 in 1 Habbatus Sauda Elaaj Asy-syifa' (Minyak Zaitun + Habbatus Sauda + Propolis Lebah)
    RM 65.00/botol                

FORMULA 3 DALAM 1 PENAWAR SEGALA PENYAKIT KECUALI MATI DITEMUI.



ANDA PENGGUN
A HABBATUS SAUDA SEBAGAI SUPPLEMENT HARIAN?




Gabungan 3 makanan sunnah iaitu Habbatus sauda, minyak zaitun & propolis 🐝.


In Sha Allah dapat membantu :

  1. Merendahkan kolestrol dalam badan.
  2. Mengurangkan resdung, asthma dan bronkiolitis.
  3. Memulihkan eczema dan psoriasis/radang kulit.
  4. Mempercepatkan penyembuhan luka, kesan melecur dan parut.
  5. Mencegah pembentukan batu hempedu dan mengeluarkan batu karang.
  6. Memelihara organ hati dan melancarkan sistem penghadaman.
  7. Pencegahan strok, serangan jantung dan darah tinggi.
  8. Membantu pencegahan kanser kolon, kanser payudara dan meninggikan imunisasi dalam badan.
  9. Melegakan batuk dan selsema.
  10. Membantu penghidap asthma dan masalah pernafasan.
  11. Memperbaiki dan memperkuatkan fungsi hati.
  12. Mengawal darah tinggi dan hypertension.
  13. Merendahkan kolesterol.




RAMUAN 3 DALAM SATU MAKANAN SUNNAH DI GABUNG KAN

HABBATUS SAUDA



Habbatus Sauda digunakan secara tradisional untuk beberapa keadaan dan mempunyai banyak kelebihan seperti untuk menghasilkan kulit muka yang cerah, membantu merawat batuk dan asma, kencing manis, selsema, keguguran rambut, tekanan darah tinggi, masalah untuk tidur, sakit-sakit otot dan sendi, rasa loya dan muntah, mengurangkan kolesterol, merawat batu karang dll.


MINYAK ZAITUN


Manfaat minyak zaitun sejak dahulu sangat berguna memelihara kecantikan. Tidak hairan jika minyak zaitun sering digunakan sebagai produk kosmetik. Minyak zaitun berasal dari tanaman zaitun yang tumbuh di wilayah mediteranian yang terdedah kepada matahari yang banyak. Minyak zaitun sangat dikenali dalam dunia kecantikan, masakan bahkan kesihatan. Hal ini disebabkan kandungan nutrisi di dalam minyak zaitun tersebut.


PROPOLIS


Secara umumnya propolis ialah bahan yang bermanfaat untuk menambah sarang dan membuat sarang lebah kukuh. Ia sangat berguna untuk tubuh badan manusia bagi menjaga sistem daya tahan tubuh, melawan bermacam jenis penyakit yang berpunca daripada bakteria dan virus. Ia juga berupaya bagi melawan sakit jantung dan mencegah kanser.



KENAPA WAJIB HABBATUS SAUDA 3 IN 1 ELAAJ UNTUK ANDA?

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam hadisnya dari kitab Ash Shahihain:
"Gunakanlah Habbatus Sauda kerana di dalamnya terdapat sejenis penawar dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)"
(HR.Bukhari, Muslim).


Nabi Muhammad S.A.W bersabda: "Tetaplah kamu dengan Habbatus Sauda. Sesungguhnya padanya terdapat penawar bagi segala penyakit, kecuali mati"
(Hadis riwayat Bukhari).



10 SEBAB SAINTIFIK FUNGSI RAWATAN UNTUK JASMANI.

LAJU. Mempercepatkan laluan darah dalam urat kerana unsur habbatus sauda yang panas.

EFEKTIF. Alternatif bentuk serbuk, jenis minyak lebih pantas hadam kepada sistem tubuh.

SEGERA kerana tidak perlu dibancuh. Ianya sudah dikapsulkan.

SIFAR KIMIA. Ia diletakkan kedalam kapsul dengan 0% bahan kimia.

TAMBAHAN tenaga segera setelah penat bekerja seharian kepada penggunanya.

TOKSIN REMOVER / Pembuang toksin yang TERBAIK. Impaknya mengurangkan sakit dan lenguh kerana urat-urat serta saluran darah akan lebih lancar.

ANTIBODI. Pengambilan Al-Elaaj yang berkala/konsisten/berdisiplin dapat membantu menyembuhkan sakit & lenguh tubuh serta sendi.

SUNNAH yang disebut dalam hadis Baginda Nabi Muhammad SAW. "Habbatus Sauda adalah penawar kepada segala penyakit kecuali maut"

Anda WAJIB mencubanya sebagai IKHTIAR kerana telah ramai berjaya menunjukkan kesan menakjubkan seawal 7 HARI SAHAJA!

100% BAHAN SEMULAJADI


BAGAIMANA MENDAPATKAN HASIL YANG TERBAIKK DENGAN HABBATUS SAUDA
3 IN 1 ELAAJ ASY SYIFA ?

1 botol mengandungi 200 biji kapsul, Boleh digunakan selama 50 hari.

Untuk mendapatkan hasil yang terbaik ambil 2 biji kapsul sebelah pagi dan 2 biji malam.
Ingat !!! Ambil sebelum makan tau! Untuk hasil yang TERBAIK.


Elaaj Asy-syifa' adalah sebuah jenama yang 'SPECIALIST' dalam PEMAKANAN SUNNAH.



APA KATA TESTIMONI KAMI TENTANG HABBATUS SAUDA ELAAJ ASY-SYIFA'?

1. Zahairi Mamad - Sentul

Sebelum ni setiap kali bangun tido atau selepas duduk terlalu lama. Tumit kaki saya sangat sakit sampai susah nak pijak lantai. Tapi selepas seminggu konsisten amik habbatus sauda ni setiap pagi alhamdulillah sakit tu dah kurang dan kaki boleh pijak macam biasa. Sekarang saya dan orang rumah mengamalkan habbatus sauda ni setiap hari.

2. Zurina Ismail - Sentul, KL

Masa mula-mula amik habbatus sauda ni rasa pening dan loya. Mungkin sebab tindakbalas terhadap tubuh. Tapi bila dalam seminggu konsisten ambil tubuh rasa lebih ringan dan buang air rasa lawas.

3. Sofea Abdullah - Baling, Kedah

Masa bulan puasa tak solat tarawikh sakit sangat lutut dan tapak kaki..dok cari la apa2 supplemen..tanya kawan dia ada untuk sakit lutut harga rm 90 kena order lepas raya..masa raya nampak habatussauda adik ipar, try makan dulu.. sesuai kot dengan diri sndiri tetiba rasa sakit hilang.. solat pun dah x rasa pa dah sakit tu..


TESTIMONI HABBATUS SAUDA ELAAJ ASY-SYIFA'





























JADIKAN HABBATUS SAUDA SEBAGAI SUPPLIMENT HARIAN ANDA TERISTIMEWA DARIPADA ELAAJ ASY SYIFA.

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 65.00 200 biji kapsul for 1 botol

RM 65.00/botol

  



1 botol = RM 65.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp HBS ke +6013-9512445


  



1 botol = RM 65.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp HBS ke +6013-9512445



 

Other Products 



Al Habbatus Sauda Exclusive by HS Empire

MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com orologi replica