MyMurah
MyMurah.com

PRODUCTS

  Ainun Therapy

  Aura Mustajab

  Catuaba

  Delay Spray

  Dhab Sinai

  Garci Pro Gel

  GLAZ Eyedrops

  H.S Elaaj Asy-syifa'

  H.S Minas Syifa

  Himax5

  i-Drop

  Ikhtiar Syifa

  Listra

  M. Dhab Arab

  M. Lintah TokWan

  M. Rihul Ahmar

  M.Lintah Belacak

  Minyak Yassin 7

  Nabawi Syifa

  Oil of Sanda

  Sacha Inchi ANS

  Sacha Inchi HNR

  Teh Zuriat

  WaterMark Rmvr


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060

FB MyMurah



TT MyMurah

TT

 

Buih Mandian Bidara  

Ikhtiar Syifa    Buih Mandian Bidara

    RM 43.00/botol                 

1 botol = RM 43.00



Bidara Ikhtiar Syifa berasaskan bidara yg diruqyah oleh kumpulan perawat Darussalam Malaysia yg diasaskan Almarhum TG Dato' Ismail Kamus.

Ikhtiar Syifa untuk masalah gangguan khasnya seperti :

👉 GANGGUAN - sihir, saka, santau, atau apa istilah skalipun. dah lama atau baru terkena, uolls perlu produk ini. lepas guna , jin meraung-raung.
👉 SCAN - anda ada rasa diri mcm something je.. pegi hospital pun doc kata xde masalah. so, uolls boleh guna utk check samaada uolls ada masalah gangguan ke tak.
👉 PENDINDING DIRI - produk bidara ini dihasilkan sbg usaha alternatif utk elakkan drp perbuatan sihir @ gangguan makhluk halus disamping amalan-amalan rohani yg sudah pasti.



Buih Mandian Bidara - kegunaan gel & buih mandian sama, tapi buih mandian ni boleh guna 2in1 sbg losyen badan (tak perlu bilas). jadi lepas mandi dgn gel mandian, sapu pula buih mandian ni buat losyen. aroma bidara pada badan tu lagi tinggi & jin pun lagi perit.

It comes on its Audemars Piguet Oak rubber dive strap and it has a stainless steel deployant buckle. The audemars piguet replica buckle is among the most comfortable of deployant buckles. An excellent daily put on, this model is 100 meters water-resistant. So put on it together with your swimming suit, together with your jeans or while wearing an Armani suit. This Audemars Piguet Oak model is your style in and thus are you going to! The design and style is super versatile!

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 43.00 for 1 botol 1 botol





1 botol = RM 43.00




• Price include postage by NINJAVAN / POSLAJU in MALAYSIA ONLY
• Postage on Sunday, Tuesday & Thursday at 12.00 pm every week.
• The information of the item is CONFIDENTIAL and INVISIBLE
• After payment, whatsApp detail to +6013-9512445 or +6019-5557050



 

Other Products 



Sabun Bidara

Minyak Bidara

Lemora Premium Therapy Gel

Jus Qurbi

Gel Mandian Bidara

Coklat Qurbi

Aman Spray

MyMurah.com
Quality certification and strict implementation of Law No. 626/94 have become the backbone of its organization and enable it to ensure absolute guarantee and satisfaction standards for replica watches uk.

Copyright ©2020 MyMurah.co