MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?

TOTAL :   RM 0.00

MyMurah.com

PRODUCTS

  Advan Crazy Pro

  AuraDara

  Babaka

  Baby Carrier

  Baby Stroller

  BugsLock

  Catuaba

  Charcoal Deluxe

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  Gambir Emas

  Habbatus Sauda

  Himax5

  i-Drop

  IZeara BodySerum

  Jamu Zuriat

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  Moeder

  myboTsu

  myVCO

  ObeWrap

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Master

  Rambut Gugur

  Sinus Care

  Trigoal EyeCare

  UbiJaga

  VCO Tropika

  WAK KILAT

  WaterWax Spray

  Zerobodys


CART

Shopping Cart Is Empty

  Go to Shopping Cart


SEARCH


FB MyMurah.com

 

myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )  

M. Kelapa Dara    myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )
    RM 99.00/set            
     

myVCO Liquid SANGAT SESUAI untuk IBU HAMIL yang inginkan bersalin NORMAL & MUDAH  kerana kesannya lebih menyeluruh, penyerapan khasiat dalam badan lebih baik & mudah dicerna berbanding MKD Softgel.

myVCO Softgel sama fungsi dengan myVCO Liquid tetapi kegunaannya lebih kepada kecantikan & mengekalkan kesihatan dalaman & luaran.

1 set myVCO Liquid ada 2 botol. 1 botol ada 100ml. (1 set boleh digunakan untuk sebulan) (Minum 1 sudu pagi & 1 sudu petang setiap hari selepas makan & sapu jika perlu)

1 botol MKD Softgel ada  80 biji. (1 botol boleh diguna untuk sebulan) (Makan 2-6 biji sehari selepas makan)



MAKANAN TERBAIK UNTUK IBU HAMIL, KANDUNGAN & BAYI












Cara Mudah Bersalin, TANPA Operate, TANPA Rasa Sakit Melampau, Hanya 3-4 Kali Teran, Ibu Sihat &  Baby Pun Comel.

*DENGAN HANYA AMALKAN "Minyak Kelapa Dara As-Syifa (MKD)" DALAM TEMPOH MENGANDUNG

Si Ibu Dalam Dilema !

Saya sedar, Ini mungkin TIDAK MASUK AKAL, Tapi anda sebenarnya  boleh Mengurangkan RISIKO-RISIKO negatif  ibu mengandung seperti
* Scissor operation   * Bayi pramatang * Bayi songsang * kesakitan melampau semasa bersalin * Strectmark * dan lain-lain lagi dengan kos yang lebih murah dan mempermudahkan proses bersalin nanti.

Amalkan 2 kali sehari pagi dan petang selepas makan, tidak semestinya tidak berkesan.  Anda lihat nanti apa kata pengguna-pengguna lain.

JIKA ANDA SEORANG IBU MENGANDUNG, ANDA SUDAH MAKLUM YANG :

  1. Lebih 60% ibu-ibu dimalaysia akan operate bila bersalin. Sehingga membuatkan ibu-ibu takut untuk hamil
  2. Kos scissor operation yang mahal sehingga RM10,000 berbanding bersalin normal
  3. Kesakitan semasa bersalin memang memeritkan seperti 99 patukan ular berbisa.
  4. Lebih 10% ibu-ibu dimalaysia melahirkan bayi pramatang
  5. Setiap ibu yang mengandung pasti mengalami strechmark yg hodoh
  6. Hampir 3% ibu dimalaysia maut selepas melahirkan anak

Amalan Pemakanan myVCO adalah untuk ibu yang bermotivasi tinggi mahu membanteras 6 perkara negatif diatas.

Saya nak bongkarkan rahsia bersalin mudah. Ibu hanya perlukan teknik amalan yang tepat dan bahan rawatan yang tepat  sahaja. Masalahnya ramai yang tidak tahu bagaimana, Akhirnya ibu berasa takut dan trauma  semasa bersalin dan sehinggakan ada yang tidak mahu kahwin disebabkan risiko-risiko ini.

Kini anda tidak perlu takut lagi untuk bersalin! Amalkan dari awal kehamilan sedikit demi sedikit demi memudahkan proses bersalin anda! myVCO telah terbukti membantu dalam melancarkan proses bersalin. Proses bersalin anda akan menjadi MUDAH dan CEPAT, dgn izin-NYA.

Selain itu, masalah-masalah yang dihadapi dalam tempoh mengandung seperti :
✿ HB Low ✿ Sembelit ✿ Buasir ✿ Diabetes ✿ Alahan ✿ Songsang ✿ Alergic ✿ dan lain-lain



☛ Baca testimonial pelanggan kami di bawah


Minyak Kelapa Dara (myVCO) adalah amalan turun temurun untuk IBU HAMIL dari awal hamil hingga lepas bersalin. Minyak ni boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana minyak ini 100% semulajadi diproses tanpa haba dan bahan kimia. myVCO tidak berbau tegik seperti minyak kelapa biasa, rasa tawar , tidak rasa mual & tidak melekat ditekak. Rasa macam makan biskut kelapa.

☑ PERINGKAT AWAL KEHAMILAN

  ✔ Dapat mengimbangkan PARAS HORMON dan ini secara tidak langsung boleh  mengurangkan "Morning Sickness".
  ✔ Dapat mengelakkan daripada SEMBELIT/BUASIR
  ✔ Dapat mengelakkan HB Low, Songsang & Alergic
  ✔ Meningkatkan kadar METABOLISMA dan memulihkan tenaga


☑ PERINGKAT PERTENGAHAN KEHAMILAN
  ✔ Disapukan pada Perut, Peha dan Punggung untuk mengelakan KESAN REGANGAN  (Strechmark). Lakukan secara rutin bermula pada pertengahan umur kehamilan
  ✔ Sapu juga pada betis dan kaki terutama di sebelah malam untuk mengelakan dari kekejangan.
  ✔ Mencegah baby dari JAUNDICE


☑ PERINGKAT HUJUNG KEHAMILAN
  ✔ Disapu pada kawasan Perineum/Faraj supaya kawasan tersebut lembab dan lembut. Ini  bagi menjadikan process kelahiran lebih mudah dan dapat mengelakan jahitan akibat  KESAN KOYAK yang besar

☑ PERINGKAT BERSALIN
  ✔ Mengurangkan kesakitan ketika bersalin
  ✔ Anda akan BERSALIN dengan MUDAH & CEPAT tanpa KESAKITAN yang TERUK
  ✔ MEMUDAHKAN proses BERSALIN kerana ia melicinkan laluan di dalam RAHIM


☑ SELEPAS BERSALIN
  ✔ Mengembalikan TENAGA selepas melahirkan bayi
  ✔ Mengelakan SEMBELIT semasa berpantang
  ✔ Ibu-ibu menyusu boleh menggunakannya di puting mereka, yang boleh menjadi luka dan sakit semasa menyusu.
  ✔ Menambahkan susu ibu dalam badan
  ✔ Mengurangkan RAMBUT GUGUR selepas bersalin
  ✔ Mencantik dan melembapkan KULIT anda


☑ BAYI
  ✔ Masalah kembung perut
  ✔ Home made Vapor Rub
  ✔ Untuk membuang cradle cap degil pada bayi.
  ✔ Disapu pada rambut bayi anda untuk CEPAT TUMBUH & LEBAT
  ✔ Menyelesaikan masalah kulit KEPALA BERKERAK
  ✔ Sebagai minyak URUT untuk memberi keselesaan & melembutkan kulit bayi anda
  ✔ Melegakan ruam-ruam seperti RUAM SUSU & RUAM LAMPIN dan juga ECZEMA



BEZA MKD LIQUID & MKD SOFTGEL
Fungsi MKD Liquid & MKD Softgel adalah sama.
MKD Softgel lebih kepada kecantikkan & menjaga kesihatan
myVCO Liquid pula lebih kepada merawat penyakit & amat sesuai untuk ibu hamil, kandungan & bayi. Ini kerana kesannya lebih menyeluruh, penyerapan khasiat dalan badan lebih baik & mudah dicerna.


CARA PENGGUNAAN  / PENGAMBILAN MKD

myVCO LIQUID :

Untuk Ibu Hamil :
  • Untuk 1-7 bulan, minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam selepas makan
  • Untuk 8 bulan keatas, minum 2 sudu pagi & 2 sudu malam selepas makan
Untuk rawatan penyakit & amalan harian :
  • Minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam selepas makan
Untuk kegunaan luar :
  • Sapu pada kulit, rambut & bahagian yang bermasalah

MKD SOFTGEL :

Untuk Ibu Hamil :
  • Untuk 1-7 bulan, makan 2-3 biji sehari  selepas makan
  • Untuk 8 bulan keatas, makan 4-6 biji sehari  selepas makan
Untuk rawatan penyakit & amalan harian :
  • Makan 2-6 biji sehari selepas makan pagi & malam
Untuk kegunaan luar :
  • Tebuk dengan jarum & sapu pada kulit, rambut & bahagian yang bermasalah

* Untuk Penjimatan, boleh makan selang hari jika ambil kedua-dua jenis ini. Contohnya harini Liquid, esok Softgel *


AMALAN SEBELUM MINUM / PENGAMBILAN  MKD
 Baca Bismillah  -->  Selawat 3 @ 7 kali  -->  niat dan minum/sapu



******** SPECIAL GIFT MENANTI ANDA UNTUK SETIAP PEMBELIAN MKD LIQUID ********


MERAWAT PENYAKIT & MENJAGA KESIHATAN








Minyak Kelapa Dara As-Syifa adalah 100% Asli, Berkualiti & Dibacakan 30 Juzu  serta Ayat-ayat Syifa. Fungsinya membantu mencegah, merawat dan memulih penyakit seperti:  KOLESTROL, SAKIT JANTUNG, RESDUNG, KENCING MANIS, TEKANAN DARAH TINGGI, PENYAKIT KULIT, GOUT, KESUBURAN RAMBUT.

Antara 1001 kelebihan dan manfaat lain jika diamalkan secara pemakanan dan penggunaan:

1.Kecantikan Luaran
2.Kesihatan Dalaman
3.Meningkatkan Daya Tahan Tubuh,
4.Membunuh Virus,Bakteria,Kulat Dan Jangkitan
5.Hubungan Suami Isteri

Pakar-Pakar Kesihatan dunia telah membuat kajian tentang minyak kelapa dara dan terbukti minyak kelapa dara mempunyai 1001 khasiat untuk kesihatan badan manusia. Mereka menyarankan agar jadikan minyak kelapa dara sebagai pelan pemakanan harian kita.

Untuk kes-kes penyakit yang sudah sampai tahap kritikal, boleh mengambil minyak kelapa dara ini sebagai suppliment, tetapi disarankan mendapat nasihat doktor terlebih dahulu.

Minyak Kelapa Dara As-Syifa' melalui proses penghasilan kualiti tertinggi, dan ianya terbukti berkesan didalam merawat pelbagai penyakit. 100% Asli, Berkualiti & Dibacakan 30 Juzu' serta Ayat-ayat Syifa'. Dengan gabungan pembacaan 30 Juzuk dan Ayat-ayat Syifa' (Oleh Pondok Moden Tahfiz Saadah Addarain), In sha Allah akan memberikan kesan yang terbaik.

Antara 1001 kelebihan dan manfaat lain jika diamalkan secara pemakanan dan penggunaan:

  •  Meningkatkan Daya Tahan Tubuh
  •  Kecantikan Luaran    - Kesihatan Dalaman
  •  Membunuh Virus,Bakteria,Kulat Dan Jangkitan
  •  Hubungan Suami Isteri
  •  Mengurangkan risiko penyakit jantung.
  •  Merangsang metabolisme.
  •  Menyokong fungsi tiroid.
  •  Membantu anda menurunkan dan mengekalkan berat badan yang ideal.
  •  Membunuh virus, kulat, bakteria dan protozoa.
  •  Memiliki sifat antioksidan semulajadi.
  •  Tidak membebankan organ pankreas.
  •  Lemak tepu rantai sederhana mudah dihadam (MFCA).
  •  Bagus untuk bayi (terutama pramatang) dan individu yang mempunyai masalah pencernaan kerana ia mula dihadam di mulut oleh enzim air liur.
  •  Menghasilkan tenaga maksima kerana dihantar terus ke hati.
  •  Menghasilkan tenaga segera dan cepat.
  •  Sel jadi cekap dan efisien.
  •  Bertindak menghalang pembentukan radikal bebas.
  •  Diproses secara organik, tidak terhasil trans fatty asid beracun yang merosakkan sistem tubuh.
  •  Tiada LDL kolesterol.
  •  Mengandungi 45% ? 55% asid laurik.
  •  Bersifat antivirus, antifungus, antibakteria, antiprotozoa.
  •  Pada kulit, bertindak sebagai perisai tambahan terhadap sinaran ultraviolet (UV) dan menghalang jangkitan kuman disamping mempercepatkan pembentukan selbaru.
  •  Bertindak sebagai antikanser dan antihistemine.
  •  Meningkatkan metabolisme.
  •  Meningkatkan daya tahan.
  •  Memperbaiki pencernaan.
  •  Mempermudahkan pencernaan mineral dan vitamin.

KESAN SEGERA PENGAMBILAN MINYAK KELAPA DARA PADA TUBUH


1. Melegakan pernafasan
Mencairkan kahak dan membersihkan laluan pernafasan dan kerongkong

2. Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
Menyelesaikan masalah sembelit dan kencing tidak lawas serta membuang toksin melalui najis

3. Meningkatkan kadar metabolisma pada seluruh sel tubuh
Minyak kelapa dara akan diserap terus sebagai komponen tenaga dalam badan. Badan anda akan rasa lebih bertenaga

4. Didalam usus kecil dan usus besar ia akan memusnahkan organisma perosak seperti virus, bakteria, kulat dan protoza (cacing). Oleh itu penghadaman akan mencapai pada tahap maksimum.

5. Mengurangkan keadaan mudah lapar
Bila penghadaman mencapai tahap maksima tubuh mendapat lebih khasiat dan tenaga. Oleh itu berat badan terkawal tidak perlu makan banyak dan kerap.

6. Mengurangkan kandungan lemak badan
Berat badan turun mengikut kesesuaian tubuh badan seseorang

7. Mengurangkan risiko serangan sakit jantung dan darah tinggi
Mengelak terbentuknya plak pada saluran darah terutama saluran yang berhubungan dengan jantung

8. Mempercepat penggantian sel sel mati dengan yang baru

9. Mengembalikan keanjalan dan kelembutan kulit.


Bagaimana MKD bermafaat untuk tubuh anda ?

1. Sistem Pencernaan
Membantu dalam proses pencernaan yang akan membolehkan tubuh anda menghadam segala khasiat dari makanan dan membuang toksin dari badan dengan lebih baik. Ini akan membuang semua masalah yang berpunca akibat pengumpulan toksin dalam tubuh.

2. Sistem Imunisasi dan Kekebalan Tubuh
Tubuh anda akan lebih kebal dari penyakit kerana Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat antivirus dan antibakteria yang kuat.

3. Masalah Jantung
Jantung anda akan lebih sihat dan kuat kerana kandungan asid laurik yang terkandung di dalamnya membantu mencegah masalah jantung dengan cara menurunkan kadar kolesterol dan tekanan darah tinggi. Ia juga mengurangkan kecederaan arteri dan mencegah aterosklerosis.

4. Kencing Manis dan Diabetes
Kandungan gula dalam darah anda akan lebih terkawal dan penghasilan insulin tubuh anda juga akan lebih bersesuaian. Ini akan mencegah dan mengubati kencing manis dan diabetes.

5. Resdung
Masalah resdung anda akan lebih terkawal dan sembuh kerana sifat antivirus, antibakteria, antikulat dan antiprotozoa yang akan membasmi kuman penyebab resdung.

6. Tiroid
Masalah hipertiroidisme dan hipotiroidisme akan dipulihkan kerana Minyak Kelapa Dara merangsang fungsi tiroid dan mempunyai pelbagai sifat antiseptik.

7. Mencegah Masalah Hati
Bebanan tugas pada hati anda akan berkurangan kerana ia mencegak pengumpulan lemak dan Minyak Kelapa Dara adalahg zat tenaga yang mudah diubah.

8. Berat Badan
Kadar metabolisme tubuh anda akan meningkat dan ini akan secara tidak langsung menurunkan berat badan anda pada tahap yang bersesuaian.

9. Untuk Tulang
Tubuh anda akan mempunyai kebolehan menyerap kalsium dan magnesium dengan lebih baik.

10. Untuk Gigi
Gigi akan menjadi lebih sihat dan kuat.

11. Untuk Kesihatan Keseluruhan
Anda akan lebih sihat dan mampu sembuh dari pelbagai penyakit kerana Minyak Kelapa Dara memberi kebaikan dan kesembuhan







'MKD' +6013-9512445

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 set RM 0.00 RM 99.00 + FREE Gift for 1 set

RM 99.00/set

  
  



1 set = RM 99.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp MKD ke +6013-9512445

 

More Information  

M. Kelapa Dara    myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )
•  Rawat Gout dengan MKD
•  Inginkan Rambut Cantik ?
•  Wanita & Minyak Kelapa Dara
•  Tekanan Darah Tinggi
•  Hamil ?
•  Fakta Ajaib Minyak Kelapa Dara
•  Kegunaan Minyak Kelapa Dara
•  Bagaimana Minyak Kelapa D'Aura Bermanfaat Untuk Tubuh Anda ???
•  Masalah Eczema & Kulit
•  Cara & Tips Penggunaan
•  Kelebihan MKD As-Syifa' dari yang lain
•  Makanan Terbaik Untuk Ibu Hamil
•  Produk ini berapa lama berkesan ?
•  Bagaimana MKD merawat penyakit jantung ?
•  Bagaimana MKD memberi tenaga ?
•  MKD untuk kecantikan luaran
•  Adakah MKD baik untuk kulit bayi & ibu ?
•  Bagaimana MKD mengubati Resdung ?
•  Bagaimana MKD merawat kencing manis ?
•  Bagaimana MKD mengawal darah tinggi ?
•  Bagaimana MKD merawat buasir ?
•  MKD untuk Ibu Mengandung & Menyusu
•  Kenapa MKD As-Syifa' dalam bentuk cecair ?
•  30 Juzuk al-Quran dan ayat Syifa? (doa penyembuh penyakit) secara langsung
•  100% asli dan berkualiti tinggi
•  Petua Naikkan Uri
•  Elok untuk HB Low

      

 

myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel ) - Photos  

M. Kelapa Dara    myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )

      


 

Testimoni/Feedback 

M. Kelapa Dara    myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0016.jpg

Doc & nurse hairan

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0014.jpg

Perut tak pecah

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0015.jpg

Gula stabil

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0013.jpg

Sakit x lama. Sekali teran

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0012.jpg

Slim menawan

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0011.jpg

Bersalin mudah

M. Kelapa Dara_Screenshot_2017-01-27-20-55-41.jpg

Tanpa koyakkan & jahitan

M. Kelapa Dara_Screenshot_2017-01-28-19-31-58.jpg

Ada beza

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-12-29-09-42-46.jpg

Testi terbaru 28hb 12 dr seorang ibu berbangsa india

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-10-09-11-12-13.jpg

Bukaan cepat

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-10-09-11-12-40.jpg

Mmg berkesan

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-09-02-17-21-46.jpg

X payah guna minyak selusuh

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-08-09-22-24-35.jpg

Kesan mkd

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-08-02-07-18-49.jpg

X sampai 10 minit

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-07-26-06-06-00.jpg

HB dh naik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-03-21-09-50-16.jpg

dok relaks je..

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-03-02-17-04-37.jpg

Lancar jer

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_testimkd.jpg

sakit x lama

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-02-01-09-13-48.jpg

bersalin dipermudahkan

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-01-16-19-02-32.jpg

pasti dptkan mkd lg

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-01-07-11-10-19.jpg

x songsang dah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-12-29-11-54-27.jpg

testi mkd

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-10-20-20-47-46.jpg

push skali je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-10-16-08-58-25.jpg

testi kwn

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-23-05-19-06.jpg

senang bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-17-16-52-26.jpg

x caeser anak ke 3

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-11-10-04-56.jpg

x sangka

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11947456_531859213634116_304324310650266238_n.jpg

Lancar & x sakit lama

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkdtesti1.jpg

3 kali teran je..

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11831648_1099290460098900_3.jpg

1/2 jam je.

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-08-10-15-35-47.jpg

sekali teran je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11855655_514191715400866_2185256667733513326_n.jpg

HB Naik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-07-19-19-16-14.jpg

Bersalin amat mudah ☺

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-07-15-16-59-59.jpg

Cepat sembuh

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11204473_498929110260460_2082967524890962547_n.jpg

sakit sekejap je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11391500_479662225520482_6820903438139386343_n.jpg

Sticker kuning

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_MKD.jpg

X sampai stgh jam

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11013531_486879064798798_6765097583046390162_o.jpg

Sakit skjp je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkstesti.jpg

Tanpa jahitan luar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_testi-mkd2.gif

Sekejap je sakit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkdtesti.gif

X koyak. Calar skit je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkd testi2.jpg

Pghadaman & Kesihatan semasa hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_16308_556939227768434_88479.png

Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10540915_550402765088747_12.png

Sengugut & Masalah Haid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10540852_556939241101766_78.png

Sembelit & Selulit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10525930_544346439027713_88.png

Mudah Bersalin & Bayi Sihat

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10505582_526270014168689_67.png

Strech Mark & Mengelupas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10500344_684690558275729_28.png

Bersalin Normal

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10492340_539477146181309_23.png

Selsema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10429415_544372562358434_81.png

Kulit Bintik Merah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10426574_577817655680591_39.png

Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10403167_550917641703926_62.png

Tiada Strech di Perut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10351600_555559194573104_43.png

Kulit Kering

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10330312_512125422249815_75.png

Gout

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10150609_577817932347230_67.png

Mudah Bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10006988_577817775680579_52.png

Kaki Kejang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1977402_267877483390505_100.png

Terkena Ekzos Panas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1924385_556938827768474_500.png

Mudah Bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1798201_577817722347251_304.png

Kulit Gatal & Tegang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1558392_556939461101744_852.png

Eczema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1545988_556939234435100_492.png

Sembelit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1545988_556938791101811_499.png

Masalah Plasenta Previa

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1480545_267877593390494_408.png

Eczema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1479407_428547897274235_120.png

Gigitan Binatang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1377031_577817532347270_371.png

Masalah Hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1148962_267877320057188_206.png

Semput, Ulser & selsema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1011618_483378951791129_548.png

Masalah Tiroid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1002668_267877330057187_343.jpg

Kulit jadi Segar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_984162_553344504794573_5949.png

Sakit Ulu Hati & Gastrik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_zcxZSCx.gif

Masalah Tiroid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_wdaw.gif

Sembelit & Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_sdg.gif

Baby Sihat, Berselera

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_sdcsd.gif

Lawas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_kutu.gif

Masalah Kutu Rambut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_eqwe.gif

Sengugut, Selsema & Batuk Kering

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_dasd.gif

Tiada Strech Mark & Anak Sihat

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_asfjh.gif

Tiada Jaundis

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10665222_577817542347269_67.png

Sembelit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653706_577817965680560_75.png

M'Buang Smoothly

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653308_577817515680605_61.png

Kesan dari Hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653304_577817569013933_67.png

Sembelit & Rambut Gugur

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10628413_556938794435144_75.png

Uri Tak Normal

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10620685_556939457768411_45.png

Kulit Kasar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10599336_556938874435136_78.png

Tiada Strech Mark

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10565028_556938831101807_17.png

Alergic & Muntah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10553625_556938804435143_66.png

Masalah Perut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10551042_551511731644517_83.png

Hamil Songsang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_14988_577817922347231_17305.png

Bersalin Ceaserean


M. Kelapa Dara    myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )

  



1 set = RM 99.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp MKD ke +6013-9512445


 

Like, Share, Follow & Comments on Facebook 



MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com