MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?
 
MyMurah.com

PRODUCTS

  Babaka

  Baby Carrier

  Blackhead Cleaner

  Breast Pump

  BugsLock

  Catuaba

  Charcoal Deluxe

  Dherkays

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  Gambir Emas

  Habbatus Sauda

  Himax5

  i-Drop

  Jamu Zuriat

  Joint Care

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  MLTGA Oil Plus

  Moeder

  myVCO

  Nasal Aspirator

  ObeWrap

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Expert

  Polish Master

  Rambut Gugur

  Saw Palmetto Plus

  Sinus Care

  Susu Zuriat

  Thermos Bottle

  Trigoal EyeCare

  UbiJaga

  VCO Tropika

  WAK KILAT

  Zerobodys


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
replica watches


FB MyMurah.com

 

Minyak Kelapa Dara (myVCO)  

M. Kelapa Dara    Minyak Kelapa Dara (myVCO)
    RM 59.00/set            
     

Adakah anda mencari rawatan alternatif untuk mengatasi masalah kesihatan anda & keluarga anda. Adakah anda juga mencari kaedah alternatif untuk menjaga kecantikkan & kesihatan anda. Gunakan myVCO yang merupakan Rahsia Penawar Semulajadi Paling Mujarab.











Adakah anda mempunyai masalah @ penyakit berikut ?





Minyak Kelapa Dara myVCO adalah 100% Asli & Berkualiti Tinggi. Fungsinya membantu mencegah, merawat dan memulih penyakit seperti: KOLESTROL, SAKIT JANTUNG, RESDUNG, KENCING MANIS, TEKANAN DARAH TINGGI, PENYAKIT KULIT, GOUT, KESUBURAN RAMBUT.



Antara 1001 kelebihan dan manfaat lain jika diamalkan secara pemakanan dan penggunaan :




1. Kecantikan Luaran

2. Kesihatan Dalaman

3. Meningkatkan Daya Tahan Tubuh,

4. Membunuh Virus,Bakteria,Kulat Dan Jangkitan

5. Hubungan Suami Isteri



Pakar-Pakar Kesihatan dunia telah membuat kajian tentang minyak kelapa dara dan terbukti minyak kelapa dara mempunyai 1001 khasiat untuk kesihatan badan manusia. Mereka menyarankan agar jadikan minyak kelapa dara sebagai pelan pemakanan harian kita.



Untuk kes-kes penyakit yang sudah sampai tahap kritikal, boleh mengambil minyak kelapa dara ini sebagai suppliment, tetapi disarankan mendapat nasihat doktor terlebih dahulu.



  1.  Meningkatkan Daya Tahan Tubuh

  2.  Kecantikan Luaran - Kesihatan Dalaman

  3.  Membunuh Virus,Bakteria,Kulat Dan Jangkitan

  4.  Hubungan Suami Isteri

  5.  Mengurangkan risiko penyakit jantung.

  6.  Merangsang metabolisme.

  7.  Menyokong fungsi tiroid.

  8.  Membantu anda menurunkan dan mengekalkan berat badan yang ideal.

  9.  Membunuh virus, kulat, bakteria dan protozoa.

  10.  Memiliki sifat antioksidan semulajadi.

  11.  Tidak membebankan organ pankreas.

  12.  Lemak tepu rantai sederhana mudah dihadam (MFCA).

  13.  Bagus untuk bayi (terutama pramatang) dan individu yang mempunyai masalah pencernaan kerana ia mula dihadam di mulut oleh enzim air liur.

  14.  Menghasilkan tenaga maksima kerana dihantar terus ke hati.

  15.  Menghasilkan tenaga segera dan cepat.

  16.  Sel jadi cekap dan efisien.

  17.  Bertindak menghalang pembentukan radikal bebas.

  18.  Diproses secara organik, tidak terhasil trans fatty asid beracun yang merosakkan sistem tubuh.

  19.  Tiada LDL kolesterol.

  20.  Mengandungi 45% ? 55% asid laurik.

  21.  Bersifat antivirus, antifungus, antibakteria, antiprotozoa.

  22.  Pada kulit, bertindak sebagai perisai tambahan terhadap sinaran ultraviolet (UV) dan menghalang jangkitan kuman disamping mempercepatkan pembentukan selbaru.

  23.  Bertindak sebagai antikanser dan antihistemine.

  24.  Meningkatkan metabolisme.

  25.  Meningkatkan daya tahan.

  26.  Memperbaiki pencernaan.

  27.  Mempermudahkan pencernaan mineral dan vitamin.




KESAN SEGERA PENGAMBILAN MINYAK KELAPA DARA PADA TUBUH



1. Melegakan pernafasan

Mencairkan kahak dan membersihkan laluan pernafasan dan kerongkong



2. Melawaskan pembuangan air besar dan kecil

Menyelesaikan masalah sembelit dan kencing tidak lawas serta membuang toksin melalui najis



3. Meningkatkan kadar metabolisma pada seluruh sel tubuh

Minyak kelapa dara akan diserap terus sebagai komponen tenaga dalam badan. Badan anda akan rasa lebih bertenaga



4. Memusnahkan organisma perosak

Didalam usus kecil dan usus besar ia akan memusnahkan organisma perosak seperti virus, bakteria, kulat dan protoza (cacing). Oleh itu penghadaman akan mencapai pada tahap maksimum



5. Mengurangkan keadaan mudah lapar

Bila penghadaman mencapai tahap maksima tubuh mendapat lebih khasiat dan tenaga. Oleh itu berat badan terkawal tidak perlu makan banyak dan kerap.



6. Mengurangkan kandungan lemak badan

Berat badan turun mengikut kesesuaian tubuh badan seseorang.



7. Mengurangkan risiko serangan sakit jantung dan darah tinggi

Mengelak terbentuknya plak pada saluran darah terutama saluran yang berhubungan dengan jantung.



8. Mempercepat penggantian sel sel mati dengan yang baru



9. Mengembalikan keanjalan dan kelembutan kulit



myVCO untuk semua

























BAYI

 Mencegah sembelit

 Merawat kurap susu

 Mencegah demam kuning

 Menghilangkan ruam lampin

 Meningkatkan sistem pertahanan tubuh

 Menyelesaikan masalah penghadaman

 Menggalakkan pertumbuhan rambut












KANAK - KANAK












Kayap
Bersin
Alahan
Selsema
Sembelit
Gatal - gatal
Merawat luka
Mencegah mudah demam
Mencegah pelbagai masalah kulit
Meningkatkan sistem pertahanan tubuh








REMAJA

 Jeragat

 Senggugut

 Migrain

 Gastrik

 Ekzema

 Resdung

 Kulit sensitif

 Melancarkan darah

 Melembapkan kulit

 Alahan makanan laut

 Mengurangkan jerawat





DEWASA










Tiroid
Ekzema
Resdung
Letih & asthma
Meratakan tona kulit
Membaiki sistem peranakan
Melembutkan, melembapkan & mencantikan kulit










myVCO untuk semua peringkat umur





IBU HAMIL












Mengelakkan letih lesu
Membersihkan kulit bayi
Mengelakkan sembelit
Meningkatkan paras HB
Menyokong fungsi tiroid
Meningkatkan susu badan
Membekalkan tenaga sepanjang hari
Mencegah demam kuning pada bayi
Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
Membantu memudahkan proses bersalin




WANITA BERPANTANG







Mempercepatkan penyembuhan luka
Mengatasai sembelit
Merawat luka dalaman
Menambah susu badan
Meningkatkan sistem pertahanan tubuh




SUAMI ISTERI






Meningkatkan sistem kesihatan peranakan
Membantu meningkatkan kesuburan
Membantui mengekalkan tenaga
Menstabikan hormon





WARGA EMAS













Mengawal Kolestrol
Mengawal Darah Tinggi
Merawat Kencing manis
Mengurangkan sakit lutut
Meningkatkan daya ingatan
Menstabilkan tekanan darah
Membantu penghidap parkinson
Merendahkan paras kolestrol jahat
Membekalkan tenaga berpanjangan
Mengawal kandungan gula dalam darah
Membantu penghidap masalah buah pinggang













Ibu Hamil

Minyak Kelapa Dara myVCO adalah MAKANAN TERBAIK UNTUK IBU HAMIL, KANDUNGAN & BAYI.
Minyak ini boleh dikategorikan sebagai suplemen untuk badan kerana khasiatnya yang pelbagai sesuai untuk diambil ibu yang sedang hamil. Minyak ini insyaAllah dapat membantu proses bersalin agar menjadi lebih mudah dan lancar.

















Cara Mudah Bersalin, TANPA Operate, TANPA Rasa Sakit Melampau, Hanya 3-4 Kali Teran, Ibu Sihat &  Baby Pun Comel.*DENGAN HANYA AMALKAN Minyak Kelapa Dara myVCO DALAM TEMPOH MENGANDUNG

Si Ibu Dalam Dilema !

Saya sedar, Ini mungkin TIDAK MASUK AKAL, Tapi anda sebenarnya  boleh Mengurangkan RISIKO-RISIKO negatif  ibu mengandung seperti
* Scissor operation   * Bayi pramatang * Bayi songsang * kesakitan melampau semasa bersalin * Strectmark * dan lain-lain lagi dengan kos yang lebih murah dan mempermudahkan proses bersalin nanti.

Amalkan 2 kali sehari pagi dan petang selepas makan, tidak semestinya tidak berkesan.  Anda lihat nanti apa kata pengguna-pengguna lain.

JIKA ANDA SEORANG IBU MENGANDUNG, ANDA SUDAH MAKLUM YANG :
  1. Lebih 60% ibu-ibu dimalaysia akan operate bila bersalin. Sehingga membuatkan ibu-ibu takut untuk hamil
  2. Kos scissor operation yang mahal sehingga RM10,000 berbanding bersalin normal
  3. Kesakitan semasa bersalin memang memeritkan seperti 99 patukan ular berbisa.
  4. Lebih 10% ibu-ibu dimalaysia melahirkan bayi pramatang
  5. Setiap ibu yang mengandung pasti mengalami strechmark yg hodoh
  6. Hampir 3% ibu dimalaysia maut selepas melahirkan anak

Amalan Pemakanan Minyak Kelapa Dara myVCO adalah untuk ibu yang bermotivasi tinggi mahu membanteras 6 perkara negatif diatas.



Elakkan risiko-risiko yang bakal anda alami semasa hamil & selepas bersalin seperti ini :


 Kelahiran bayi pramatang

 Kesusahan dan kesakitan yang amat semasa meneran

 Bayi kandungan yang tidak sihat

 Parut strecthmark yang hodoh

 Kompilasi dalaman

 Mengalami masalah tekanan darah tinggi

 Bayi berada dalam keadaan songsang

 Masalah sembelit yang ketara

 Mengalami pendarahan yang teruk

 Bayi tidak aktif

 Masalah tiroid, fibroid, & cyst berlaku

 Bayi mengalami demam kuning yang teruk

 Terpaksa bersalin secara operate


Bagi mengelakkan perkara tersebut berlaku kepada ibu dan juga baby dalam kandungan, kesihatan Ibu dan baby akan lebih terjamin dengan PENAWAR TERBAIK Minyak Kelapa Dara myVCO.





Kenapa ibu-ibu perlukan myVCO ?

 Memudahkan proses bersalin tanpa digunting

 Mengelakkan kelahiran bayi pramatang

 Merawat masalah sembelit dan masalah kekejangan

 Menghilangkan masalah stretchmark yang hodoh

 Merawat masalah alahan yang teruk

 Memberi khasiat kepada baby dalam kandungan

 Menambahkan susu ibu dalam badan

 Mengurangkan kesakitan ketika bersalin

 Kesihatan ibu akan lebih mantap

 Memberikan tenaga luar biasa kepada si ibu.



Saya nak bongkarkan rahsia bersalin mudah. Ibu hanya perlukan teknik amalan yang tepat dan bahan rawatan yang tepat  sahaja. Masalahnya ramai yang tidak tahu bagaimana, Akhirnya ibu berasa takut dan trauma  semasa bersalin dan sehinggakan ada yang tidak mahu kahwin disebabkan risiko-risiko ini.

Kini anda tidak perlu takut lagi untuk bersalin! Amalkan dari awal kehamilan sedikit demi sedikit demi memudahkan proses bersalin anda! Minyak Kelapa Dara myVCO telah terbukti membantu dalam melancarkan proses bersalin. Proses bersalin anda akan menjadi MUDAH dan CEPAT, dgn izin-NYA.

Selain itu, masalah-masalah yang dihadapi dalam tempoh mengandung seperti :

 HB Low  Sembelit  Buasir  Diabetes  Alahan  Songsang  Alergic  dan lain-lain




Minyak Kelapa Dara (myVCO) adalah amalan turun temurun untuk IBU HAMIL dari awal hamil hingga lepas bersalin. Minyak ni boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana minyak ini 100% semulajadi diproses tanpa haba dan bahan kimia. MKD myVCO tidak berbau tegik seperti minyak kelapa biasa, rasa tawar , tidak rasa mual & tidak melekat ditekak.Rasa macam makan biskut kelapa.

 PERINGKAT AWAL KEHAMILAN

   Dapat mengimbangkan PARAS HORMON dan ini secara tidak langsung boleh  mengurangkan "Morning Sickness".
   Dapat mengelakkan daripada SEMBELIT/BUASIR
   Dapat mengelakkan HB Low, Songsang & Alergic
   Meningkatkan kadar METABOLISMA dan memulihkan tenaga


 PERINGKAT PERTENGAHAN KEHAMILAN
   Disapukan pada Perut, Peha dan Punggung untuk mengelakan KESAN REGANGAN  (Strechmark). Lakukan secara rutin bermula pada pertengahan umur kehamilan
   Sapu juga pada betis dan kaki terutama di sebelah malam untuk mengelakan dari kekejangan.
   Mencegah baby dari JAUNDICE


 PERINGKAT HUJUNG KEHAMILAN
   Disapu pada kawasan Perineum/Faraj supaya kawasan tersebut lembab dan lembut. Ini  bagi menjadikan process kelahiran lebih mudah dan dapat mengelakan jahitan akibat  KESAN KOYAK yang besar

 PERINGKAT BERSALIN
   Mengurangkan kesakitan ketika bersalin
   Anda akan BERSALIN dengan MUDAH & CEPAT tanpa KESAKITAN yang TERUK
   MEMUDAHKAN proses BERSALIN kerana ia melicinkan laluan di dalam RAHIM


 SELEPAS BERSALIN
   Mengembalikan TENAGA selepas melahirkan bayi
   Mengelakan SEMBELIT semasa berpantang
   Ibu-ibu menyusu boleh menggunakannya di puting mereka, yang boleh menjadi luka dan sakit semasa menyusu.
   Menambahkan susu ibu dalam badan
   Mengurangkan RAMBUT GUGUR selepas bersalin
   Mencantik dan melembapkan KULIT anda


 BAYI
   Masalah kembung perut
   Home made Vapor Rub
   Untuk membuang cradle cap degil pada bayi.
   Disapu pada rambut bayi anda untuk CEPAT TUMBUH & LEBAT
   Menyelesaikan masalah kulit KEPALA BERKERAK
   Sebagai minyak URUT untuk memberi keselesaan & melembutkan kulit bayi anda
   Melegakan ruam-ruam seperti RUAM SUSU & RUAM LAMPIN dan juga ECZEMA





CARA PENGGUNAAN  / PENGAMBILAN MKD myVCO

 Untuk Ibu Hamil :

  • Untuk 1-7 bulan, minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam selepas makan
  • Untuk 8 bulan keatas, minum 2 sudu pagi & 2 sudu malam selepas makan
 Untuk rawatan penyakit & amalan harian :
  • Minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam selepas makan
 Untuk kegunaan luar :
  • Sapu pada kulit, rambut & bahagian yang bermasalah

AMALAN SEBELUM MINUM / PENGAMBILAN  MKD myVCO
   Baca Bismillah  -->  Selawat 3 @ 7 kali  -->  niat dan minum/sapu



'myVCO'+6013-9512445




Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 set RM 0.00 RM 59.00 + FREE Gift for 1 set
2 set RM 18.00 RM 100.00 + FREE Gift for 2 set

RM 59.00/set

  
  



1 set = RM 59.00


2 set = RM 100.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp myVCO ke +6013-9512445


 

More Information  

M. Kelapa Dara    Minyak Kelapa Dara (myVCO)
•  Rawat Gout dengan MKD
•  Inginkan Rambut Cantik ?
•  Wanita & Minyak Kelapa Dara
•  Tekanan Darah Tinggi
•  Hamil ?
•  Fakta Ajaib Minyak Kelapa Dara
•  Kegunaan Minyak Kelapa Dara
•  Bagaimana Minyak Kelapa D'Aura Bermanfaat Untuk Tubuh Anda ???
•  Masalah Eczema & Kulit
•  Cara & Tips Penggunaan
•  Kelebihan MKD As-Syifa' dari yang lain
•  Makanan Terbaik Untuk Ibu Hamil
•  Produk ini berapa lama berkesan ?
•  Bagaimana MKD merawat penyakit jantung ?
•  Bagaimana MKD memberi tenaga ?
•  MKD untuk kecantikan luaran
•  Adakah MKD baik untuk kulit bayi & ibu ?
•  Bagaimana MKD mengubati Resdung ?
•  Bagaimana MKD merawat kencing manis ?
•  Bagaimana MKD mengawal darah tinggi ?
•  Bagaimana MKD merawat buasir ?
•  MKD untuk Ibu Mengandung & Menyusu
•  Kenapa MKD As-Syifa' dalam bentuk cecair ?
•  30 Juzuk al-Quran dan ayat Syifa? (doa penyembuh penyakit) secara langsung
•  100% asli dan berkualiti tinggi
•  Petua Naikkan Uri
•  Elok untuk HB Low

      


 

Minyak Kelapa Dara (myVCO) - Photos  

M. Kelapa Dara    Minyak Kelapa Dara (myVCO)

      


 

Testimoni/Feedback 

M. Kelapa Dara    Minyak Kelapa Dara (myVCO)

M. Kelapa Dara_Screenshot_20180319_094510.png

X sakit

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0016.jpg

Doc & nurse hairan

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0014.jpg

Perut tak pecah

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0015.jpg

Gula stabil

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0013.jpg

Sakit x lama. Sekali teran

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0012.jpg

Slim menawan

M. Kelapa Dara_IMG-20170303-WA0011.jpg

Bersalin mudah

M. Kelapa Dara_Screenshot_2017-01-27-20-55-41.jpg

Tanpa koyakkan & jahitan

M. Kelapa Dara_Screenshot_2017-01-28-19-31-58.jpg

Ada beza

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-12-29-09-42-46.jpg

Testi terbaru 28hb 12 dr seorang ibu berbangsa india

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-10-09-11-12-13.jpg

Bukaan cepat

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-10-09-11-12-40.jpg

Mmg berkesan

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-09-02-17-21-46.jpg

X payah guna minyak selusuh

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-08-09-22-24-35.jpg

Kesan mkd

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-08-02-07-18-49.jpg

X sampai 10 minit

M. Kelapa Dara_Screenshot_2016-07-26-06-06-00.jpg

HB dh naik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-03-21-09-50-16.jpg

dok relaks je..

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-03-02-17-04-37.jpg

Lancar jer

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_testimkd.jpg

sakit x lama

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-02-01-09-13-48.jpg

bersalin dipermudahkan

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-01-16-19-02-32.jpg

pasti dptkan mkd lg

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2016-01-07-11-10-19.jpg

x songsang dah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-12-29-11-54-27.jpg

testi mkd

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-10-20-20-47-46.jpg

push skali je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-10-16-08-58-25.jpg

testi kwn

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-23-05-19-06.jpg

senang bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-17-16-52-26.jpg

x caeser anak ke 3

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-09-11-10-04-56.jpg

x sangka

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11947456_531859213634116_304324310650266238_n.jpg

Lancar & x sakit lama

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkdtesti1.jpg

3 kali teran je..

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11831648_1099290460098900_3.jpg

1/2 jam je.

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-08-10-15-35-47.jpg

sekali teran je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11855655_514191715400866_2185256667733513326_n.jpg

HB Naik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-07-19-19-16-14.jpg

Bersalin amat mudah ☺

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_Screenshot_2015-07-15-16-59-59.jpg

Cepat sembuh

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11204473_498929110260460_2082967524890962547_n.jpg

sakit sekejap je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11391500_479662225520482_6820903438139386343_n.jpg

Sticker kuning

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_MKD.jpg

X sampai stgh jam

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_11013531_486879064798798_6765097583046390162_o.jpg

Sakit skjp je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkstesti.jpg

Tanpa jahitan luar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_testi-mkd2.gif

Sekejap je sakit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkdtesti.gif

X koyak. Calar skit je

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)_mkd testi2.jpg

Pghadaman & Kesihatan semasa hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_16308_556939227768434_88479.png

Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10540915_550402765088747_12.png

Sengugut & Masalah Haid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10540852_556939241101766_78.png

Sembelit & Selulit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10525930_544346439027713_88.png

Mudah Bersalin & Bayi Sihat

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10505582_526270014168689_67.png

Strech Mark & Mengelupas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10500344_684690558275729_28.png

Bersalin Normal

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10492340_539477146181309_23.png

Selsema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10429415_544372562358434_81.png

Kulit Bintik Merah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10426574_577817655680591_39.png

Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10403167_550917641703926_62.png

Tiada Strech di Perut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10351600_555559194573104_43.png

Kulit Kering

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10330312_512125422249815_75.png

Gout

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10150609_577817932347230_67.png

Mudah Bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10006988_577817775680579_52.png

Kaki Kejang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1977402_267877483390505_100.png

Terkena Ekzos Panas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1924385_556938827768474_500.png

Mudah Bersalin

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1798201_577817722347251_304.png

Kulit Gatal & Tegang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1558392_556939461101744_852.png

Eczema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1545988_556939234435100_492.png

Sembelit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1545988_556938791101811_499.png

Masalah Plasenta Previa

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1480545_267877593390494_408.png

Eczema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1479407_428547897274235_120.png

Gigitan Binatang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1377031_577817532347270_371.png

Masalah Hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1148962_267877320057188_206.png

Semput, Ulser & selsema

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1011618_483378951791129_548.png

Masalah Tiroid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_1002668_267877330057187_343.jpg

Kulit jadi Segar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_984162_553344504794573_5949.png

Sakit Ulu Hati & Gastrik

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_zcxZSCx.gif

Masalah Tiroid

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_wdaw.gif

Sembelit & Buasir

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_sdg.gif

Baby Sihat, Berselera

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_sdcsd.gif

Lawas

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_kutu.gif

Masalah Kutu Rambut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_eqwe.gif

Sengugut, Selsema & Batuk Kering

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_dasd.gif

Tiada Strech Mark & Anak Sihat

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_asfjh.gif

Tiada Jaundis

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10665222_577817542347269_67.png

Sembelit

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653706_577817965680560_75.png

M'Buang Smoothly

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653308_577817515680605_61.png

Kesan dari Hamil

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10653304_577817569013933_67.png

Sembelit & Rambut Gugur

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10628413_556938794435144_75.png

Uri Tak Normal

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10620685_556939457768411_45.png

Kulit Kasar

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10599336_556938874435136_78.png

Tiada Strech Mark

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10565028_556938831101807_17.png

Alergic & Muntah

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10553625_556938804435143_66.png

Masalah Perut

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_10551042_551511731644517_83.png

Hamil Songsang

Minyak Kelapa Dara As-Syifa_14988_577817922347231_17305.png

Bersalin Ceaserean


M. Kelapa Dara    Minyak Kelapa Dara (myVCO)

  



1 set = RM 59.00


2 set = RM 100.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp myVCO ke +6013-9512445



 

Other Products 



myVCO - Set Combo ( Liquid + Softgel )

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Softgel)

Minyak Kelapa Dara As-Syifa (Liquid)

Minyak Kelapa Dara - Set Combo ( Liquid + Softgel )



 

Like, Share, Follow & Comments on Facebook 



MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com orologi replica