MyMurah.com
 billige Balenciaga støvler
MyMurah.com

PRODUCTS

  Acne Care

  Ains

  Ainun Therapy

  Arjuna

  Babaka

  Baby Carrier

  Black G

  Blackhead Cleaner

  Breast Pump

  Catuaba

  Dhab Sinai

  Dherkays

  DoxteJoint

  EvoCut

  EyeCare Candy

  Free Knight

  G-LESS

  Gambir Ayah Ali

  Gold Boss

  Habbatus Sauda

  Hair Removal Spray

  Himax5

  i-Drop

  Jamu Zuriat

  Joint Care

  Listra

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Al-Ghaniyy

  M. Dhab Arab

  M. Kelapa Dara

  M. Kemiri Al Khodry

  M. Zaitun Dr Skinz

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mens Formula

  Mensive

  MLTGA Oil Plus

  Moeder

  myVCO

  Nasal Aspirator

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Pandaa

  PELO

  Polish Expert

  Polish Master

  Rambut Gugur

  Saw Palmetto Plus

  Sen-D Xpert

  Sinus Care

  Susu Zuriat

  Thermos Bottle

  Trigoal EyeCare

  WAK KILAT

  XtraInch TongkatAli


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060


FB MyMurah.com

 

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (botol)  

Susu Zuriat    Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (botol)
    RM 129.00/              




 






Anda & Pasangan Anda Mempunyai Masalah Untuk Mendapatkan Zuriat ?



Dah berikhtiar dengan SUSU BUAH ZURIAT KHAWLAH & SUSU KOPI ARAB HAMZAH ?




Bagi pasangan yg ber'TTC' mesti dah biasa dengarkan petua dan tips utk mudah hamil dgn mengamalkan susu kambing, buah zuriat, madu, kurma, habatussauda, halba dan macam-macam lagi. kan?



 







 


Alhamdulillah ramai yg dgn izin Allah berjaya hamil dgn mengamalkan petua-petua dan tips di atas dengan konsisten. Sebab bahan2 tersebut mmg terbukti bagus dan ada khasiat yg tinggi utk meningkatkan kesuburan suami isteri. Tapi haruslah diimani bahawa itu hanyalah asbab dan yg mengurniakan rezeki itu adalah hanya Allah swt. Kita hanya berikhtiar.





Cuma nak dapatkan dan nak menyediakan bahan-bahan ni agak susah, bagi yg dah mencuba tu mesti setujukan? Susah nak cari susu kambing segar di pasaran sekarang, kalau ade pun tak boleh beli banyak2 dan simpan sebab mudah rosak. Itu belum citer bau hamis die yg ramai tak tahan nak minum. Minum rebusan buah zuriat. Nampak mudah jer kan? Tapi sape yg dah try mesti setuju yg nak mendapatkan buah zuriat dah la susah, nak mengopeknya pun sgt-sgt mencabar dan kena rebus pulak sampai keluar warna mcm air teh.





Kami faham semua tu. Kami sudah membantu dan berinteraksi secara rapat dgn pasangan suami isteri yg sedang TTC ni sejak 2014 lagi, iaitu ketika Jamu Zuriat Yusof Zulaikha mula berada di pasaran sehingga sekarang. Ribuan pasangan sudah berjaya menimang zuriat sendiri dengan izin Allah, alhamdulillah. Kami selalu menggalakkan pelanggan-
pelanggan kami utk berikhtiar juga dgn petua-petua dan doa-doa yg boleh diamalkan setiap hari. Ramai yg mengadu agak sukar utk mengamalkan petua2 tersebut atas kekangan masa untuk menyediakan bahan2nya.





Kami menghasilkan Susu Buah Zuriat KHAWLAH utk memudahkan anda mengamalkan dan mendapat khasiat dari bahan-bahan tersebut iaitu Susu Kambing, Buah Zuriat, Kurma dan Madu. Untuk menghilangkan bau hamis susu kambing, kami menambahkan perisa Vanilla yg sedap dan lazat. Dan serbuk buah zuriat yg kami gunakan adalah 100% dari buah zuriat asli yg diproses sendiri, tiada sebarang campuran atau sintetik. Susu ni boleh diamalkan sekali suami dan isteri.





Sebenarnya Susu Buah Zuriat Khawlah & Susu Kopi Hamzah sama khasiat cuma untuk Susu Kopi Hamzah ada tambahan arabica coffee & habatussauda untuk gandakan lagi kesuburan suami & rasa kafein. Sebab kebanyakkan suami lebih sukakan rasa kopi. Sebab tue sekarang ni, kami keluarkan Susu Kopi Hamzah untuk para suami.



 



Susu Buah Zuriat Khawlah



 





 




 



 





 



 



 



 



Susu Kopi Hamzah

 






 









 






Cara nak amalkan pun senang sangat..

Hanya bancuh 1 sachet dengan 150ml air suam dan kacau atau shake. Minum ketika perut kosong samaada pagi sebelum sarapan atau malam sebelum tidur. Jangan gunakan air yg terlalu panas utk mengelakkan dari khasiatnya hilang. Susu ini boleh diminum utk suami dan isteri. Lagi bagus diminum ketika masih suam.



 









Setiap 1 botol mengandungi 15 sachet untuk kegunaan 15 hari


 








Siapa yg sesuai utk amalkan Susu Buah Zuriat Khawlah ini?



1 - Pasangan yg sedang berusaha utk hamil

2 - Pasangan yg merancang utk menambah zuriat

3 - Pasangan baru berkahwin dan nak segera hamil




Antara masalah yang berlaku ialah :



1) Period Tak Teratur

2) Senggugut

3) Keputihan

4) Endosmetriosis/Ademyosis

5) PCOS

6) Fibroid/Cyst

7) Gugur

8) Peranakan Lemah

9) Tiub Fallopio Tersumbat

10) Peranakan Luar Rahim

11) Sperma (Air Mani Cair)

12) Mati Pucuk




InsyaAllah Susu ini dapat membantu suami isteri yang mempunyai masalah sukar hamil..



 












 



Sudahkah anda berikhtiar dengan petua moden ni?

?? ?Tiada bau hamis.

?? Senang sgt nak amal, koyak sachet dan bancuh dengan air suam.

?? Suami isteri boleh minum setiap pagi.

 


 























































 





 





 





 





 





 




 






 




 







 


Sedap - Tak Hamis - Mudah Diamalkan



Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark

RM 129.00/

  


  



 

Other Products 



Susu Kopi Arab Hamzah (Kotak)

Susu Kopi Arab Hamzah (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (Kotak)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (Kotak)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi & Coklat (botol)

MyMurah.com
replica Uhren Uhren replica rolex replica fake rolex

Copyright ©2013 MyMurah.com