MyMurah.com
  Username :   Password :     
                                                    Register   /   Forgot  Username?  Password?
 
MyMurah.com

PRODUCTS

  Acne Care

  Babaka

  Baby Carrier

  Blackhead Cleaner

  Breast Pump

  Catuaba

  Dherkays

  Double Coconut

  EyeCare Candy

  FlatFix

  Free Knight

  G-LESS

  Gambir Emas

  Habbatus Sauda

  Himax5

  i-Drop

  Jamu Listra

  Jamu Zuriat

  Joint Care

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Kelapa Dara

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mensive

  Milk Nutrix

  MLTGA Oil Plus

  Moeder

  myVCO

  Nasal Aspirator

  OneXOX

  Pakaian Bayi

  Polish Expert

  Polish Master

  Rambut Gugur

  Saw Palmetto Plus

  Sinus Care

  Straight Pro

  Susu Zuriat

  Thermos Bottle

  Trigoal EyeCare

  WAK KILAT

  Zerobodys


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
replica watches


FB MyMurah.com

 

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah  

Susu Zuriat    Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah
    RM 130.00/set                

Anda & Pasangan Anda Mempunyai Masalah Untuk Mendapatkan Zuriat ?

Dah berikhtiar dengan SUSU BUAH ZURIAT KHAWLAH & SUSU KOPI ARAB HAMZAH ?


Bagi pasangan yg ber'TTC' mesti dah biasa dengarkan petua dan tips utk mudah hamil dgn mengamalkan susu kambing, buah zuriat, madu, kurma dan macam-macam lagi. kan?




Alhamdulillah ramai yg dgn izin Allah berjaya hamil dgn mengamalkan petua-petua dan tips di atas dengan konsisten. Sebab bahan2 tersebut mmg terbukti bagus dan ada khasiat yg tinggi utk meningkatkan kesuburan suami isteri. Tapi haruslah diimani bahawa itu hanyalah asbab dan yg mengurniakan rezeki itu adalah hanya Allah swt. Kita hanya berikhtiar.


Cuma nak dapatkan dan nak menyediakan bahan-bahan ni agak susah, bagi yg dah mencuba tu mesti setujukan? Susah nak cari susu kambing segar di pasaran sekarang, kalau ade pun tak boleh beli banyak2 dan simpan sebab mudah rosak. Itu belum citer bau hamis die yg ramai tak tahan nak minum. Minum rebusan buah zuriat. Nampak mudah jer kan? Tapi sape yg dah try mesti setuju yg nak mendapatkan buah zuriat dah la susah, nak mengopeknya pun sgt-sgt mencabar dan kena rebus pulak sampai keluar warna mcm air teh.


Kami faham semua tu. Kami sudah membantu dan berinteraksi secara rapat dgn pasangan suami isteri yg sedang TTC ni sejak 2014 lagi, iaitu ketika Jamu Zuriat Yusof Zulaikha mula berada di pasaran sehingga sekarang. Ribuan pasangan sudah berjaya menimang zuriat sendiri dengan izin Allah, alhamdulillah. Kami selalu menggalakkan pelanggan-
pelanggan kami utk berikhtiar juga dgn petua-petua dan doa-doa yg boleh diamalkan setiap hari. Ramai yg mengadu agak sukar utk mengamalkan petua2 tersebut atas kekangan masa untuk menyediakan bahan2nya.


Kami menghasilkan Susu Buah Zuriat KHAWLAH utk memudahkan anda mengamalkan dan mendapat khasiat dari bahan-bahan tersebut iaitu Susu Kambing, Buah Zuriat, Kurma dan Madu. Untuk menghilangkan bau hamis susu kambing, kami menambahkan perisa Vanilla yg sedap dan lazat. Dan serbuk buah zuriat yg kami gunakan adalah 100% dari buah zuriat asli yg diproses sendiri, tiada sebarang campuran atau sintetik. Susu ni boleh diamalkan sekali suami dan isteri.


Sebenarnya Susu Buah Zuriat Khawlah & Susu Kopi Hamzah sama khasiat cuma untuk Susu Kopi Hamzah ada tambahan arabica coffee & habatussauda untuk gandakan lagi kesuburan suami & rasa kafein.
Sebab kebanyakkan suami lebih sukakan rasa kopi. Sebab tue sekarang ni, kami keluarkan Susu Kopi Hamzah untuk para suami.









Cara nak amalkan pun senang sangat..
Hanya bancuh 1 sachet dengan 150ml air suam dan kacau atau shake. Minum ketika perut kosong samaada pagi sebelum sarapan atau malam sebelum tidur. Jangan gunakan air yg terlalu panas utk mengelakkan dari khasiatnya hilang. Susu ini boleh diminum utk suami dan isteri. Lagi bagus diminum ketika masih suam.





1 botol mengandungi 20 sachet untuk kegunaan 20 hari




Siapa yg sesuai utk amalkan Susu Buah Zuriat Khawlah ini?

1 - Pasangan yg sedang berusaha utk hamil
2 - Pasangan yg merancang utk menambah zuriat
3 - Pasangan baru berkahwin dan nak segera hamil


Antara masalah yang berlaku ialah :

1) Period Tak Teratur
2) Senggugut
3) Keputihan
4) Endosmetriosis/Ademyosis
5) PCOS
6) Fibroid/Cyst
7) Gugur
8) Peranakan Lemah
9) Tiub Fallopio Tersumbat
10) Peranakan Luar Rahim
11) Sperma (Air Mani Cair)
12) Mati Pucuk


InsyaAllah Susu ini dapat membantu suami isteri yang mempunyai masalah sukar hamil..











Sudahkah anda berikhtiar dengan petua moden ni?

❤️ ️Tiada bau hamis.
❤️ Senang sgt nak amal, koyak sachet dan bancuh dengan air suam.
❤️ Suami isteri boleh minum setiap pagi.






































Sedap - Tak Hamis - Mudah Diamalkan


Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 set RM 0.00 RM 130.00 + FREE Pregnancy Test for 1 set
2 set RM 70.00 RM 190.00 + FREE Pregnancy Test for 2 set

RM 130.00/set

  



1 set = RM 130.00


2 set = RM 190.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp CKH ke +6013-951 2445


  



1 set = RM 130.00


2 set = RM 190.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp CKH ke +6013-951 2445



 

Other Products 



Susu Kopi Arab Hamzah

Susu Buah Zuriat Khawlah

MyMurah.com

Copyright ©2013 MyMurah.com orologi replica