MyMurah.com
MyMurah.com

PRODUCTS

  AiNS

  Ainun Therapy

  AMX Herba 44

  B-JAGA

  BidaCare

  Delay Spray

  Dhab Sinai

  Eskayvie

  Garci Pro Gel

  GLAZ Eyedrops

  H.S Elaaj Asy-syifa'

  H.S Minas Syifa

  Habbat 88

  Himax5

  Honey Glow

  i-Drop

  Ikhtiar Syifa

  Kenko

  Listra

  LongRun

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Lintah TokWan

  M. Rihul Ahmar

  M.Lintah Belacak

  MAGiC BLUE

  Magic Diy Kit

  Minyak Dr Skinz

  Nabawi Syifa

  Oil of Sanda

  ProBee

  Pure Dhab

  Sacha Inchi HNR

  Sinus X

  Sleepy Gummies

  Teh Zuriat

  WaterMark Rmvr


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060


FB MyMurah.com



Visitors MyMurOh.com


 

 

Teh Uncang Buah Zuriat  

Teratak Jamu    Teh Uncang Buah Zuriat

    RM 65.00/botol                 


TEH UNCANG BUAH ZURIAT : USAHA & IKHTIAR HAMIL


Bagi yg tgh berikhtiar nak dptkan zuriat mesti pernah dengar kan pasal minum teh/rebusan buah zuriat utk mudah hamilkan? Dah pernah cuba buat tak? Susahkan? Nak cari buah zuriat pastu nak membelahnya lagi, pastu nak rebus lagi.. Makan masa dan memenatkan! Setuju tak?


JANGAN RISAU  !!!

Kini tak perlu susah-susah utk belah buah zuriat yang keras ni sebab kami ada menyediakan dalam bentuk teh uncang yang lebih mudah untuk anda minum setiap hari.. Kami dah permudahkan utk anda amalkan teh buah zuriat ni. 

Dalam bentuk uncang, 100% asli dari buah zuriat yg diimport dari Mesir. Tak ada sebarang campuran bahan kimia, 100% serbuk buah zuriat jer. Setiap uncang kami masukkan dalam aluminium foil untuk memastikan kebersihan dan khasiatnya terjaga. Bila nak guna, koyak dan rendam je.




Nak amalkan pun senang sgt, just rendam dalam 150-200ml air panas selama 10-15 minit. Siap utk diminum suami dan isteri! 1 uncang tu boleh guna utk 1-3 kali. Sehari amalkan sekali jer dah mencukupi.

Ada banyak khasiat buah zuriat atau dikenali jugak dgn buah adam dan hawa ni. Paling utama ialah meningkatkan kesuburan dan merawat masalah wanita dan lelaki.



TEH UNCANG BUAH ZURIAT (TERATAK JAMU)
  • 1 botol ada 15 uncang. satu uncang boleh guna 1-3 kali minum
  • 100% dari buah zuriat
  • Diimport terus dari Mesir
  • Tiada bahan campuran
  • Khasiat terbaik
  • Dijamin bersih dan halal
  • Pengeluar yg sama dgn Jamu Zuriat Yusof Zulaikha & Susu Hamzah Khawlah


KHASIAT BUAH ZURIAT

    

    UNTUK SUAMI

  • Mengatasi masalah kesuburan
  • Merawat tekanan darah rendah
  • Merawat masalah lemah syahwat
  • Menambah kepekatan air mani
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan kualiti sprma
  • Merawat penyakit darah tinggi
  • Merawat penyakit kencing manis
  • Merawat sakit dan lenguh sendi


UNTUK ISTERI

  • Mengatasi masalah kesuburan
  • Merawat masalah keputihan
  • Menguatkan dinding rahim
  • Merawat masalah rahim jatuh
  • Sangt sesuai wanita yang kerap keguguran
  • Merawat masalah wanita
  • Merawat tekanan darah rendah
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melancarkan darah haid
  • Merawat masalah haid tak teratur
  • Merawat Tiub Fallopio tersumbat
  • Merawat darah tinggi
  • Merawat kencing manis
  • Merawat sakit dan lenguh sendi


Apa beza "Buah Zuriat" dengan "Teh Uncang Buah Zuriat" ni ?

Dari segi bentuk

  • Buah zuriat (dalam bentuk buah, sebiji-biji) - kena proses sendiri (keras gile)
  • Teh Uncang Buah Zuriat - buah zuriat yg dah dihancurkan dan dijadikan dalam bentuk serbuk serta diletakkan di dalam uncang macam uncang teh. 100% hanya buah zuriat. Xde campuran lain.

Dari segi cara pengambilan

  • Buah zuriat kena belah, rebus buah dan minum airnya. 1 biji boleh guna dalam 3-5 hari.
  • Teh Uncang Buah Zuriat cuma perlu rendam uncang dalam air panas dan minum airnya. Mudah kan! 1 botol boleh guna utk SEBULAN. Kalau rajin boleh rebus, 1 botol boleh tahan sebulan setengah.

Dari segi harga

  • Buah zuriat ni kat pasaran lebih kurang RM10-30 sebiji, bergantung pd gred. Ada yg gred rendah, ada yg gred tinggi. Gred rendah buah terlalu kering, khasiat dah kurang.
  • Teh Uncang Buah Zuriat RM65 sebotol termasuk pos ke seluruh semenanjung Malaysia. Siap proses jd uncang. Tinggal masuk air panas jer dah boleh minum.


Teh Uncang Buah Zuriat nie khasiatnya sama dengan buah zuriat sbb memang buah yg same, cuma bentuk jer lain, lagi mudah nak amal. Menggunakan 100% dari buah zuriat yang diimport dari Mesir. Mmg terkenal untuk ikhtiar hamil dan rawat dalaman dari dulu-dulu sampai sekarang.



CARA PENGGUNAAN


  • Rendam 1 uncang Teh Buah Zuriat kedalam 150-200ml air panas/suam
  • Sedia untuk diminum.
  • 1 Uncang boleh digunakan 1-3kali bancuhan. Simpan dalan peti ais selepas bancuh.



TESTIMONI TEH UNCANG BUAH ZURIAT













Sudah terbukti turun temurun dari nenek moyang kita yg buah zuriat mampu utk meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita. Dan biasa dijadikan sbg salah satu ikhtiar utk cepat mengandung. Selebihnya banyakkan berdoa.



Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 65.00 + Free Gift Sold Out
2 botol RM 20.00 RM 110.00 + Free Gift Sold Out
4 botol RM 80.00 RM 180.00 + Free Gift Sold Out



Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp THZ ke 013-9512445



 

Other Products 



Susu Kopi Arab Hamzah (Kotak)

Susu Kopi Arab Hamzah (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (Kotak)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (Kotak)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi & Coklat (botol)

BUKU RAHSIA MUDAH HAMIL - PEJUANG 2 GARIS BIRU + Free Gift



 

Similiar Products 



Minyak Lintah Gunung Belacak (MLGB) - 90% pati asli & Lulus KKM

Kapsul Zuriat Yusof & Zulaikha - Ini Ikhtiarku

Minyak Lintah Gunung Asli Oil Plus MLTGA

Minyak Dhab Arab + Tongkat Ali

Susu Kopi Arab Hamzah (Kotak)

Minyak Dhab Sinai

Kapsul Dhab Sinai

Gel/Gambir Ayah Ali Performance Gel

Minyak Dhab Asli Al-Ghaniyy

Bee Coffee (Habbatussauda + Bee Pollen + Collagen)

Susu Kopi Arab Hamzah (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (botol)

Energy Men Power of Dream Gel

Arjuna Lady Booster

B-JAGA BJAGA - Kempiskan Perut Buncit & Tingkatkan Tenaga Batin Lelaki

Minyak Lintah Warisan Tok Wan 60ml + Free Gift

Makjun Dhab Sinai

Coffee Dhab Sinai

PURE DHAB : HUGE - LENGTH - LONGLASTING

Oil of Sanda Original - Minyak Dhab Asli Dari Tanah Arab

Delay Spray for Men Buatan Australia + Free Gift

Manjakani Dhab Sinai

Teh Uncang Buah Zuriat ( IKHTIAR HAMIL ) + FREE GIFT

AMX Herba 44 untuk KELAKIAN , KESIHATAN & KECERGASAN MAKSIMA

MyMurah.com

Copyright ©2020 MyMurOh.com