MyMurah.com
MyMurah.com

PRODUCTS

  Ains

  Ainun Therapy

  Arjuna

  Arjuna & JSP Gold

  Babaka

  Baby Carrier

  Black G

  Blackhead Cleaner

  Breast Pump

  Catuaba

  Dhab Sinai

  DoxteJoint

  Energy Men

  EvoCut

  EyeCare Candy

  G-LESS

  Gambir Ayah Ali

  GLAZ

  Gold Boss

  Habbatus Sauda

  Hair Removal

  Herba Tok Aki

  Himax5

  i-Drop

  Joint Care

  Kapsul Zuriat

  Kenko

  Kunyit Hitam TW

  Listra

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Kelapa Dara

  M.Dhab A.Ghany

  M.Lintah Belacak

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Mens Formula

  Mensive

  Minyak Dr Skinz

  MLTGA Oil

  Nasal Aspirator

  OneXOX

  Oral Care

  Pakaian Bayi

  PELO

  Polish Expert

  Polish Master

  Progance S.Care

  Rambut Gugur

  Saw Palmetto Plus

  Sen-D Xpert

  Susu Zuriat

  Thermos Bottle

  WAK KILAT

  WaterMark Remover

  XtraInch V2


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060


FB MyMurah.com

 

Teh Uncang Buah Zuriat  

Susu Zuriat    Teh Uncang Buah Zuriat
    RM 65.00/botol                

TEH UNCANG BUAH ZURIAT : USAHA & IKHTIAR HAMIL


Bagi yg tgh berikhtiar nak dptkan zuriat mesti pernah dengar kan pasal minum teh/rebusan buah zuriat utk mudah hamilkan? Dah pernah cuba buat tak? Susahkan? Nak cari buah zuriat pastu nak membelahnya lagi, pastu nak rebus lagi.. Makan masa dan memenatkan! Setuju tak?


JANGAN RISAU  !!!

Kini tak perlu susah-susah utk belah buah zuriat yang keras ni sebab kami ada menyediakan dalam bentuk teh uncang yang lebih mudah untuk anda minum setiap hari.. Kami dah permudahkan utk anda amalkan teh buah zuriat ni. 

Dalam bentuk uncang, 100% asli dari buah zuriat yg diimport dari Mesir. Tak ada sebarang campuran bahan kimia, 100% serbuk buah zuriat jer. Setiap uncang kami masukkan dalam aluminium foil untuk memastikan kebersihan dan khasiatnya terjaga. Bila nak guna, koyak dan rendam je.




Nak amalkan pun senang sgt, just rendam dalam 150-200ml air panas selama 10-15 minit. Siap utk diminum suami dan isteri! 1 uncang tu boleh guna utk 1-3 kali. Sehari amalkan sekali jer dah mencukupi.

Ada banyak khasiat buah zuriat atau dikenali jugak dgn buah adam dan hawa ni. Paling utama ialah meningkatkan kesuburan dan merawat masalah wanita dan lelaki.



TEH UNCANG BUAH ZURIAT (TERATAK JAMU)
  • 1 botol ada 15 uncang. satu uncang boleh guna 1-3 kali minum
  • 100% dari buah zuriat
  • Diimport terus dari Mesir
  • Tiada bahan campuran
  • Khasiat terbaik
  • Dijamin bersih dan halal
  • Pengeluar yg sama dgn Jamu Zuriat Yusof Zulaikha & Susu Hamzah Khawlah


KHASIAT BUAH ZURIAT

    

    UNTUK SUAMI

  • Mengatasi masalah kesuburan
  • Merawat tekanan darah rendah
  • Merawat masalah lemah syahwat
  • Menambah kepekatan air mani
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan kualiti sperma
  • Merawat penyakit darah tinggi
  • Merawat penyakit kencing manis
  • Merawat sakit dan lenguh sendi


UNTUK ISTERI

  • Mengatasi masalah kesuburan
  • Merawat masalah keputihan
  • Menguatkan dinding rahim
  • Merawat masalah rahim jatuh
  • Sangt sesuai wanita yang kerap keguguran
  • Merawat masalah wanita
  • Merawat tekanan darah rendah
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melancarkan darah haid
  • Merawat masalah haid tak teratur
  • Merawat Tiub Fallopio tersumbat
  • Merawat darah tinggi
  • Merawat kencing manis
  • Merawat sakit dan lenguh sendi


Apa beza "Buah Zuriat" dengan "Teh Uncang Buah Zuriat" ni ?

Dari segi bentuk

  • Buah zuriat (dalam bentuk buah, sebiji-biji) - kena proses sendiri (keras gile)
  • Teh Uncang Buah Zuriat - buah zuriat yg dah dihancurkan dan dijadikan dalam bentuk serbuk serta diletakkan di dalam uncang macam uncang teh. 100% hanya buah zuriat. Xde campuran lain.

Dari segi cara pengambilan

  • Buah zuriat kena belah, rebus buah dan minum airnya. 1 biji boleh guna dalam 3-5 hari.
  • Teh Uncang Buah Zuriat cuma perlu rendam uncang dalam air panas dan minum airnya. Mudah kan! 1 botol boleh guna utk SEBULAN. Kalau rajin boleh rebus, 1 botol boleh tahan sebulan setengah.

Dari segi harga

  • Buah zuriat ni kat pasaran lebih kurang RM10-30 sebiji, bergantung pd gred. Ada yg gred rendah, ada yg gred tinggi. Gred rendah buah terlalu kering, khasiat dah kurang.
  • Teh Uncang Buah Zuriat RM65 sebotol termasuk pos ke seluruh semenanjung Malaysia. Siap proses jd uncang. Tinggal masuk air panas jer dah boleh minum.


Teh Uncang Buah Zuriat nie khasiatnya sama dengan buah zuriat sbb memang buah yg same, cuma bentuk jer lain, lagi mudah nak amal. Menggunakan 100% dari buah zuriat yang diimport dari Mesir. Mmg terkenal untuk ikhtiar hamil dan rawat dalaman dari dulu-dulu sampai sekarang.



CARA PENGGUNAAN


  • Rendam 1 uncang Teh Buah Zuriat kedalam 150-200ml air panas/suam
  • Sedia untuk diminum.
  • 1 Uncang boleh digunakan 1-3kali bancuhan. Simpan dalan peti ais selepas bancuh.



TESTIMONI TEH UNCANG BUAH ZURIAT













Sudah terbukti turun temurun dari nenek moyang kita yg buah zuriat mampu utk meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita. Dan biasa dijadikan sbg salah satu ikhtiar utk cepat mengandung. Selebihnya banyakkan berdoa.



Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 65.00 + Free Gift for 1 botol
2 botol RM 20.00 RM 110.00 + Free Gift for 2 botol
4 botol RM 80.00 RM 180.00 + Free Gift for 4 botol

RM 65.00/botol

  

• Price include postage by POSLAJU in MALAYSIA ONLY
• Postage on Sunday, Tuesday & Thursday at 12.00 pm every week.
• The information of the item is CONFIDENTIAL and INVISIBLE
• After payment, whatsApp detail to +6013-9512445 or +6019-5557050


1 botol = RM 65.00


2 botol = RM 110.00


4 botol = RM 180.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp THZ ke 013-9512445


  



1 botol = RM 65.00


2 botol = RM 110.00


4 botol = RM 180.00

Info detail & Order via whatsApp
  sms/whatsApp THZ ke 013-9512445



 

Other Products 



Susu Kopi Arab Hamzah (Kotak)

Susu Kopi Arab Hamzah (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (Kotak)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Strawberi (botol)

Susu Buah Zuriat Khawlah perisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (Kotak)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi (botol)

Set Combo Susu Kopi Arab Hamzah & Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Coklat (botol)

Set Combo Susu Buah Zuriat Khawlah berperisa Strawberi & Coklat (botol)

MyMurah.com
replica Uhren Uhren replica rolex replica fake rolex

Copyright ©2013 MyMurah.com